- Hirdetés -

Új vezetővel erősít a UPC

|

- Hirdetés -

2017 januárjától Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban.

 

A szakember az Inviteltől érkezett a UPC-hez, ahol szintén az online terület irányításáért felelt, és többek között olyan stratégiai fontosságú projektek fűződnek a nevéhez, mint a „webshop”, az online ügyfélszolgálat, valamint a honlap mobilra optimalizált változatának kialakítása, fejlesztése, menedzselése és nem utolsó sorban az online értékesítés fellendítése. Munkáját az elmúlt évben Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el. Emellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést.

 

Sólyom Balázs feladata a UPC honlapjainak, digitális kommunikációjának és közösségi média felületeinek továbbfejlesztése lesz, annak érdekében, hogy a meglévő és leendő ügyfelek még egyszerűbb, könnyebben kezelhető és minél inkább személyre szabott módon juthassanak hozzá a számukra releváns információkhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...