Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével a döntő napján éppen a 24. születésnapját ünneplő Tusnádi Roland nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.
A Vodafone a novemberi TEDxYouth@Budapest rendezvényen bekamerázta a MOM Kulturális Központ egyik liftjét, ahol vállalkozó kedvű fiatalok úgynevezett elevatorpitchként, egy liftút alatt, 40 másodpercben adhatták elő projekt ötleteiket.
A TEDxYouth@Budapest résztvevői közül bárki kipróbálhatta magát, de volt olyan is, aki csak ezért az akcióért ment el a rendezvényre, ahol összesen 24-en léptek be a liftbe és vágtak bele a kihívásba. Az elkészült videókra a Vodafone You Facebook oldalán lehetett szavazni és így alakult ki a ProjectPitch döntője.
Az 5 legnépszerűbb ötlet gazdája lehetőséget kapott, hogy részt vegyen egy kommunikációs tréningen, majd újból elő kellett adniuk ötleteiket, immár a szakértői zsűri – Baráth Péter a Vodafone márkaigazgatója, Révész Balázs a Vodafone szegmens marketing igazgatója, Tóth Gábor a Tudatos Fiatalok Közösségének alapítója és a Vodafone You kampányarca, valamint Tolnai Ákos és Horváth Irma a Morea consulting trénerei – előtt.
„Tusnádi Roland fejlődött a legtöbbet a tréningen, magabiztosan és hitelesen tudta átadni a projektötletét, amely megvalósítható és pozitív hatásal lehet” – mondta Baráth Péter a győztesről, akinek a célja egy vlog létrehozása, ahol a saját történetei mellett az Y generáció képviselőivel készített videó-interjúkkal mutatja be a sikerhez vezető utat, egyben a nézőket is inspirálva, hogy valósítsák meg saját álmaikat. Mindehhez, mint a pályázat nyertesének, a projekt támogatása mellett egy személyre szabott konzultáció-sorozatot is biztosít a Vodafone, mely a napokban kezdődött el.
A 24 éves, budapesti Tusnádi Roland 19 évesen otthagyta az egyetemet, hogy profi online pókerjátékos legyen, majd 22 évesen fél évet Thaiföldön élt digitális nomádként, miközben pókerezett. „Ezt a hivatást tavaly nyáron fejeztem be, mert be szerettem volna teljesíteni a gyermekkori álmom, hogy interjúkat és filmeket készíthessek. Jelenleg egy online pókerjátékosokat szponzoráló cégnek vagyok a menedzsere, mellette pedig videógyártással kapcsolatos vállalkozásom van. A projektet azért szeretném létrehozni, mert azt gondolom nagyon sokat lehet tanulni önmagunkról is mások történetei révén. Szeretném, ha a beszélgetések által több fiatal lenne bátrabb és választana magának olyan hivatást, amelyben valóban kiteljesedhet.”
A Vodafone 2016 szeptemberében vezette be a Vodafone You platformot, hogy eszközt, inspirációt adjon a fiataloknak álmaik eléréséhez, és ennek sikeréhez támogatást nyújtson a fiatalok körében kiemelkedő fontosságú mobiladat-használat terén.
A Vodafone You az előfizető 25. születésnapjáig igényelhető és azt követően a szolgáltatás még két évig aktív marad. A You használók az előfizetéses csomagjukban foglalt adatmennyiségen felül havi 2GB adatot kapnak, a Vodafone You közösség tagjai egymással ingyen beszélhetnek és élvezhetik az egyedi, kizárólag a You tagoknak kialakított készülékár-kedvezményeket. A speciális, fiataloknak elérhető készülék promóciók folyamatosan megtalálhatók a Vodafone honlapján.
Mi is az a pitch?
A pitch egy ötlet, termék, szolgáltatás vagy stratégia nagyon rövid, összefoglaló, mégis figyelemfelkeltő prezentálása. Ennek még kompaktabb válfaja az úgynevezett elevatorpitch, ami olyan rövid idő alatt történik, mintha csak épp beszálltál volna egy liftbe egy döntéshozó mellé, és annyi időd van felkelteni az érdeklődését, amíg fel nem értek a földszintről a legfelső emeletre.