A múlt évben 6,5 százalékkal nőtt a UPC Magyarország bevétele, a cégtől vásárolt előfizetések száma pedig több mint 110 ezerre bővült. A társaság hálózata tavaly 107 ezer új háztartás számára vált elérhetővé. A múlt év végén már több mint 60 ezer mobiltelefon előfizetője volt a társaságnak.
Mind az árbevételét, mind az előfizetések számát sikerült növelnie a múlt évben a UPC Magyarország Kft.-nek a cég közlése szerint. A 2015-ös évet 61,8 milliárd forintos forgalommal zárta a társaság, ehhez képest 6,5 százalékos növekedést tudtak elérni tavaly. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkált. Az előfizetések száma (RGU) december végére meghaladta az 1923000-et, ami 117000-el több, mint egy évvel korábban.
Az év végi adatok szerint az előfizetések (szakszóval RGU-k – Revenue Generating Unit) száma meghaladta az 1923000-et. 2016 végén a szélessávú internet szolgáltatások száma elérte a 624800- at, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 36600-as növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 14600-al nőtt, így elérte a 663300-as számot. Ami a vezetékes telefon szolgáltatást illeti, az előfizetések száma 572500 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 37600 új szolgáltatást jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2016 végére meghaladta a 62500-at, ami 28100-zal több, mint egy évvel korábban.
2016-ban végrehajtott fejlesztéseknek köszönhetően jelentősen növekedett a UPC Magyarország országos szélessávú hálózatának lefedettsége, adatforgalmi kapacitása és biztonsága. A Digitális Magyarország Fejlesztési Programmal összhangban országszerte összesen közel 94 000 új otthonba jutott el az akár 500 Mb/másodperc sebességre képes hálózat – derül ki a vállalat közleményéből. Ezzel, és az év közben lezajlott akvizíciókkal együtt összesen 107 300 háztartás csatlakozott a UPC hálózatához. A 2016-os év végi adatok alapján országszerte 304 településen, több mint 1,7 millió hozzáférési ponton érhetőek el a UPC innovatív szolgáltatásai. Októberben nagyszabású hálózatfejlesztés indult a monori körzetben is, ahol az első néhány ezer háztartásban már decemberben elkezdődött az új digitális szolgáltatások értékesítése.
A vállalat nagy hangsúlyt fektet a felhasználói élmény javítására, ezért 2016-ban is számos innovatív megoldással bővítette választékát. Új csatornákkal – köztük számos HD minőségű csatornával – bővült a UPC digitális kábeltévé kínálata, miközben az olyan korszerű, nagy hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások felhasználóinak száma is folyamatosan emelkedik, mint a MyPrime és a Horizon Go.
E mellett a UPC tavaly bevezette a Műsorvisszanéző funkciót, amely szintén egyre népszerűbb az ügyfelek körében. A 2016-os év egyik legsikeresebb újítása a felhasználói igények figyelembevételével kifejlesztett nagysebességű wifi router, a Connect Box, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szélessávú internetkapcsolatuk sebességét még jobban kihasználhassák. A korlátlan adatforgalmat biztosító UPC Mobil kínálatában pedig megjelentek az iPhone készülékek is.