Tovább tart a LifeTime Media (LTM) Sales House által képvisel portfólió dinamikus bővülése: a napokban aláírt szerződés alapján az LTM Sales House értékesíti a Mediacity Magyarország Kft. portfoliójának, azaz a CHIP Magazin, a Családi lap, a Digitális Fotó, az IPM és a Motorrevü hirdetési felületeit, továbbá a Daylight Media kiadásában megjelenő ÉLETMÓDI egészség és szépség magazin és az EgészségABC magazin hirdetési felületeit is.
A Mediacity független és hiteles tartalomszolgáltatóként lapjaival a magasabb presztízsű olvasókat, illetve külön a férfi közönséget is célozza. Nagy hagyományokkal rendelkező magazinjaik, mint az IPM és a Családi lap, illetve a tematikus CHIP Magazin, Digitális Fotó és Motorrevü egyaránt óriási potenciált jelentenek a hirdetési piacon.
A Daylight Media egészséggel, életmóddal, stílussal foglalkozó televíziós műsorainak sikereire alapozva alakította print portfólióját: az Életmódi magazin, valamint a háziorvosi rendelőben terjesztett EgészségABC magazin egészségügyi tematikájú cikkeket tartalmaz, kiegészítve prevenciós megoldásokkal, valamint az Életmódi esetében szépségtippekel, divattal, receptekkel, életmód tanácsokkal. „A nyomtatott sajtó piacán egyre nehezebb a tematikus médiumok hirdetési felületeit értékesíteni és ez nem is igazán a mi profilunk – mondta Földi Katalin, a Daylight Media ügyvezetője –, ezért kerestünk és a LifeTime Media személyében találtunk olyan partnert, amely profi színvonalon képes értékesíteni a lapjaink felületét.”
„A Daylight Médiával és Médiacityvel aláírt szerződések révén a LifeTime Media által képviselt fogasztói magazin portfolió 15 lapra bővült – mondta Ruszkai Nóra, a Kiadó Sales House működését is felügyelő társ-ügyvezetője. – Büszkék vagyunk arra, hogy új partnereinknek is köszönhetően független Sales House-ként a nyomtatott média piac egyik legnagyobb, lassan megkerülhetetlen szereplőjévé váltunk.” Kürti István, a kiadó operatív igazgatója hozzátette: „Ez már egy olyan nagyságú és minőségű portfolió, amellyel látványosan és egyben költséghatékony módon lehet elérni az A és B státuszú célcsoportokat, azokat a magas jövedelemmel rendelkező, felsőfokú végzettségű, véleményvezér embereket, akik a változó médiapiacon is a nyomatott sajtót meghatározó információforrásnak tekintik.”
A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban. A Kiadó célja, hogy prémium (A és B státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve outsourcing tevékenység keretében külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (Lege Artis Medicinæ, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.
A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos és –2017. februárjától – az Életmódi, a Páciens magazin, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin és a Digitális Fotó hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.