Bíztunk benne, hogy a zenei kínálatunk és a két volt Class FM-es műsorvezető miatt a hallgatók minket választanak – mondta az országos kereskedelmi rádió megszűnése utáni helyzetről Csikesz Erika, a Sláger FM vezérigazgatója.
– A friss adatok alapján Budapesten 90 ezer új hallgatót szereztetek az év végén, amivel piacvezetők lettetek a 15 év feletti, a 18–59 és a 30–59 éves budapesti rádióhallgatók körében. Azaz a volt fővárosi Class FM-hallgatók negyedét szereztétek meg. Ez mennyire felel meg a korábbi várakozásaitoknak?
– Bíztunk benne, hogy a zenei kínálatunkkal és a két volt Class FM-es műsorvezetővel a hallgatók minket választanak, ráadásul Piros és Csaba a reggeli műsorsávban kapott lehetőséget. Ez a döntésünk teljesen tudatos volt, hogy alternatívát kínáljunk azoknak, akik nem kedvelik a konkurens kínálatot, ráadásul intenzív print-, online és óriásplakát-kampányt folytattunk, szóval maximálisan elégedettek vagyunk a számokkal.
– Azért a felmérésben szereplő november–decemberi időszak még erősen átmeneti volt, nagy volt a kavarodás. Szerinted mennyire tartható ez a vezető pozíció 2017-ben?
– A budapesti regionális rádiók között a Class FM analóg lekapcsolása előtt is számos, kereskedelmileg fontos célcsoportban piacvezetők voltunk. Így biztos vagyok benne, hogy ezt a pozíciónkat tovább tudjuk erősíteni, köszönhetően a jelentős programinvesztíciónak és a tudatosan, azaz a hallgatói igényeknek megfelelően szerkesztett zenei kínálatnak.
– A reklámbevételek terén milyennek ígérkezik a 2017-es év?
– Bizakodók vagyunk, hogy 2017-ben messze felül tudjuk múlni a korábbi évek teljesítményét, köszönhetően a tudatos programtervezésnek, stratégiának, a kiváló műsoroknak és a profi csapatnak. Egy dologban biztos vagyok: két számjegyű lesz a növekedésünk.
(A Csikesz Erikával készült interjút teljes terjedelmében elolvashatja a Marketing&Media legújabb számában.)