A 2017-es mobil világkiállításon (MWC) a Discovery Communications bejelentette: „hivatalos mobil műsorszolgáltató” (Official Mobile Broadcaster) néven új exkluzív olimpiai partneri lehetőséget kínál a mobilszolgáltatóknak, hogy azok az olimpia minden egyes pillanatát el tudják juttatni ügyfeleiknek.
Az Európa ötven országára és területére a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogaival rendelkező Discovery Communications és az Eurosport az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatja el, minden eddiginél több képernyőn, felhasználva ehhez saját szabadon fogható és előfizetéses televíziós platformját, digitális és közvetlenül igénybe vehető streaming szolgáltatását, illetve műsorszolgáltatókkal kötött széleskörű partneri megállapodásait.
A „hivatalos mobil műsorszolgáltató” mobilszolgáltatók exkluzív lehetőséget kapnak az olimpiai öt karika használatára saját márkájukkal együtt, illetve ügyfeleiknek folyamatos hozzáférést biztosíthatnak az olimpia minden történéséhez. A márkaélmény növelése érdekében a szolgáltatás testre szabott: a mobilszolgáltató által márkázott, 24/7 elérhető csatornán láthatóak lesznek az olimpia legfontosabb pillanatai, a legfrissebb hírek és exkluzív on-demand tartalmak is. A csatorna lehetőséget ad a rajongók bevonására és közösségi médiás aktivizálására is. A szolgáltatás az olimpia előtt, alatt és után is elérhető.
„Ahogy streaming szolgáltatásunk, az Eurosport Player növekedésén is látjuk, a sport különösen erős tartalom mobil környezetben. Izgalommal várjuk, hogy új megállapodásokat köthessünk a mobilszolgáltatókkal, és az olimpiai játékokat még elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük azok számára, akik a tartalmakat elsősorban mobilon fogyasztják” – mondta Jean-Briac Perrette (President, CEO, Discovery Networks International).
Az Eurosport Player januárban ismét megdöntötte havi előfizetői rekordját, és továbbra is kétszámjegyű növekedésre számít. A növekedést több mobilos partneri megállapodás is gyorsítja: a következő hónapoktól kezdve a dán TDC, a román Telekom és a norvég Telenor előfizetői is bármikor, bármely eszközön hozzáférhetnek majd a kihagyhatatlan sporttartalmakhoz.
A Discovery folytatja világszínvonalú csapatának és platformjának építését, hogy fokozza az Eurosport Player és az olimpia nézői élményét. A vállalat az elmúlt hónapokban bejelentette, hogy Európában partnerségre lép a világ vezető streaming platformjával, a BAMTechhel, és szerződteti Ralph Riverát (Managing Director, Eurosport Digital) és Alex Kaplant (EVP of Commercial, Eurosport Digital). Rivera a BBC-től érkezett, ahol korábban hat évet töltött a digitális terület vezetőjeként. Itt a BBC iPlayer bevezetését és működését irányította, amivel hozzájárult, hogy 2012-ben Londonban legyen az első igazán digitális olimpia. Kaplan az NBA-ből érkezett, ahol alelnökként a globális médiaterjesztési területet vezette.
„Az Eurosport stratégiája, hogy még inkább prémium, helyi és exkluzív sporttartalmat kínáljon – mondta Rivera. – Erre építve az Eurosport Player az összes képernyőn teljes körű hozzáférést nyújt a rajongóknak. A nemzeti és nemzetközi labdarúgástól, tenisz Grand Slam tornáktól a kerékpár Grand Tourokon keresztül a legnagyobb téli sporteseményekig és a téli olimpiáig a rajongók személyre szabott élményt kapnak, és minden mérkőzést, minden pályát és az akciók minden egyes momentumát szinte belülről élvezhetik.”