A múlt évben 40,43 milliárd forintos forgalmat ért el a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft., ez az előző évihez képest több mint 5 százalékos növekedést jelent.
A cég tavaly közel 5 millió pár cipőt adott el Magyarországon az üzleteiben és az interneten keresztül, bolthálózatát 4 új üzlettel bővítette. A jelenleg 113 üzletből álló magyarországi bolthálózat az idén tovább bővül a közlemény szerint – írja az MTI a társaság közleménye alapján.
A Deichmann-csoport tavaly 23 európai országban és az Amerikai Egyesült Államokban 5,6 milliárd euró bruttó (4,8 milliárd euró nettó) forgalmat ért el, üzleteiben és az interneten 173 millió pár cipőt adott el. Forgalmának növekedése – az új üzleteket nem számítva – 5,6 százalék volt az előző évhez képest. 2016-ban a csoport világszerte 3857 üzletet működtetett, több mint 38 ezer munkatársat foglalkoztatott, és közel 1000 új munkahelyet teremtett.
A Deichmann-csoport az idén összesen több mint 230 millió euróból fejleszti nemzetközi infrastruktúráját: megnyitja első üzleteit Franciaországban és Belgiumban, bővíti a már meglévő üzletláncokat, és világszerte 262 új üzlet nyitását tervezi.
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. adózás előtti eredménye 2014-ben 2,4 milliárd forint, 2015-ben 3,4 milliárd forint volt. A 2016-os nyereségadatokat május 31. után teszik közzé.