A Huawei Technologies mindhárom üzletága stabil növekedést mutatott, a cég együttes éves bevétele elérte a 75,1 milliárd amerikai dollárt, amely 32 százalékkal haladta meg a 2015-ös értéket – derül ki a cég 2016-os évre vonatkozó üzleti eredményéből. A vállalat nettó nyeresége 5,3 milliárd dollár volt. A Huawei 2016-ban is jelentős összeget fordított kutatás-fejlesztésre, éves költése ezen a téren 11 milliárd dollár volt.
2016-ban a Huawei Carrier üzletága 41,8 milliárd dolláros árbevételt mutatott, amely 24 százalékos éves növekedést jelent. Ez az eredmény annak köszönhető, hogy a vállalat a digitális átalakulásra összpontosítva felismerte és kiaknázta a felhő alapú számítástechnika, a videó és az Internet of Things által kínált lehetőségeket.
A Huawei Enterprise üzletága az olyan kulcsfontosságú iparágak, mint a pénzügy, az energetika, a közbiztonság, valamint a kormányzati testületek számára szállított infokommunikációs infrastruktúrát a digitális átalakulás érdekében. Ez az üzletág összesen 5,9 milliárd dollár árbevételt generált a 2016-os évben, amely 47 százalékos növekedést takar.
Innovatív termékeinek köszönhetően a felhasználók világszerte prémium márkaként tekintenek a Huawei-re. Ennek köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága 139 millió okostelefont szállított 2016-ban, és bevétele 25,9 milliárd dollár volt, amely 44 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt.