A 2017-es év első három hónapjának látogatottsági adatai alapján hihetetlen növekedésnek indult a Femcafe.hu, mellyel tovább erősítette piaci pozícióját a TOP női oldalak között. A portál a tavalyi Q1-es eléréséhez képest megtriplázta oldalletöltését, valamint megduplázta havi egyedi látogatóinak számát is, így a Femcafe.hu havi elérése 1,7 millió egyedi látogatóra növekedett (forrás: gemiusPrism). Az elért sikerekhez többek között a 2016-ban megújult stratégia, a csapat összetételének átalakítása, valamint új pozíciók létrehozása is jelentősen hozzájárult.
Friss karrierhír, hogy belülről választott vezető szerkesztőt és content managert a Femcafe.hu Sebó Krisztián személyében. A szakember a Budapesti Metropolitan Egyetem marketing és kommunikáció szakán végzett. Dolgozott korábban a Ringier és a Marquard Media Magyarország Kiadóknál, illetve olyan lapoknál is, mint a HOT!, az IM, az InStyle, a Men’s Health, a Playboy vagy a Playboy Exclusive magazin. Krisztián a Femcafe csapatánál az elmúlt egy évben szerkesztő-social media manageri pozícióban bizonyított. Az új vezető szerkesztői pozíciótól a lap hatékonyságának további növelését, a content manageri poszttól pedig a tartalmak még hatékonyabb disztribúcióját várja a kiadó.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a médiában észlelhető tendenciák az elmúlt években gyorsabban váltakoztak, mint eddig bármikor. A siker kulcsa az olvasói igények és a trendek folyamatos lekövetése, amelyeknek köszönhetően lépést tudtunk tartani a piaccal és kiemelkedő eredményeket érhettünk el. A hatékonyságunk növelése érdekében a szerkesztőség belső folyamatait is átvilágítottuk; az új pozíciók és a munka átstrukturálása is mind hozzájárultak a nagyszerű eredményekhez. Az elért sikerek pedig még további lendületet adnak nekünk az idei évre” – mondta Sajószegi Veronika, a Femcafe.hu főszerkesztője.