Startupperek nyomában a BrandMania

Évente 150-200 startup cég indul Magyarországon, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy nemzetközi szinten is sikeres vállalkozás nagyjából csak tizedükből lesz. A BrandMania utánajárt, mennyire kemény a startupperek élete és hogyan tudnak érvényesülni a hölgyek ezen a piacon.

 

Sokan megfogalmazták azt a célt, hogy Budapest és Magyarország startup központ legyen, azonban ehhez nagyon kemény nemzetközi riválisokkal kell megküzdeni. A JEREMIE alapok megszűnésével sem tűnt el a pénz a piacról, a Hiventures például 50 milliárd forintos alapot kezel, és ebből az összegből eddig nagyjából 1,8 milliárd forintot helyeztek ki, úgyhogy még bőven van lehetőségük a tehetséges vállalkozóknak.

 

A BrandMania legújabb adásából kiderül többek között, hogy milyen lehetőségek vannak a Hiventures-nél, Müller Tamás, a Women Startup Competition alapítója pedig arról is beszélt, hogy milyenek a magyar női startupperek és miben kellene fejlődniük.

 

A BrandMania legújabb adásában bemutatjuk a Women Startup Competition hazai fordulójának győztesét, a MagikMe-t, ami szokatlan módon az offline térben használható megoldásával bizonyult a legjobbnak.

 

A BrandMania emellett foglalkozik a hazai gasztropiaccal és azzal, hogyan él a média a gasztro-forradalom kínálta lehetőségekkel. A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy ide kattintva.