Évente tízmilliárd forintos forgalmat generálnak a dekorkozmetikumok Magyarországon, a BrandMania pedig utánajárt, hogy mi mozgatja ezt a dinamikusan bővülő piacot és melyek a legkeresettebb termékek, márkák. A szépségipar titkai, szürreális pillanatok és Simon Krisztián műsorvezető, ahogy még nem láthatták – mindez a legújabb BrandManiában.
Továbbra is töretlen a fejlődés a dekorkozmetikumok hazai piacán, ezen termékek forgalma tavaly meghaladta a tízmilliárd forintot, ez 16 százalékos növekedést jelent a korábbi évhez képest. A legnagyobb kereslet az alapozók, körömlakkok és a rúzsok iránt mutatkozik. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mi mozgatja ezt a piacot és természetesen a legújabb trendekről is beszámolnak.
A műsorban többek között megszólal Végh-Kósa Anita, az AVON Hungary kommunikációs vezetője, Kanyó Roland, a dm Kft., marketing és PR menedzsere és Kadlok Nelli, a Rossmann Hungary PR menedzsere. A legújabb BrandMania nem csak a szépségipar izgalmas titkaival, de szürreális pillanatokkal is érkezik majd. A műsorvezető Simon Krisztián például úgy láthatják majd, ahogy eddig még soha.
BrandMania ma éjjel 0:50-kor az RTL Klub műsorán. Az adás előzetesét itt nézheti meg.