2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit. Az értékesítési tevékenységet – továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával – 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben. A professzionális sales csapat munkájának köszönhetően a Nosalty 2015 óta nyereséges, a tavalyi évben a bevétel közel 30%-kal nőtt.
A sales tevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg 2017. áprilisától bővült a Nosalty Zrt. vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor, mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a folyamatosan bővülő szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése.
A szakember 2012-től a Thinkdigital Hungary Sales House értékesítési igazgatójaként dolgozott, a cég és az Adaptive Media stratégiai megállapodását követően 2015 júliusától az Adaptive Mediánál volt nemzetközi prémium termékek értékesítéséért felelős vezető, majd 2016 januártól ügynökségi értékesítési vezetőként az ügyfélkapcsolati csapat vezetését is átvette.
„A mostani változás azon célunkat szolgálja, hogy piacvezetőként a Nosalty tovább növekedjen mind bevétel, mind pedig látogatottság szempontjából, az átalakítás ennek a még hatékonyabb megvalósítását teszi lehetővé.” – mondta Zalai Ágnes, vezérigazgató.