A múlt évben rekordot döntött a hazai turisztikai ágazat, és ígéretesen indult 2017 is. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy minek köszönhető a felfutás, és milyen trendek határozzák meg most a turizmust.
Rendkívül jól indult az idei év is a hazai turizmusban, az első negyedév kitűnő számokat hozott, és a nyári nagy rendezvények, mint a vizes VB, a Sziget Fesztivál, illetve a Forma-1 még tovább pörgethetik az ágazatot. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy minek köszönhető a felfutás és hogyan lehet minél jobban kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket.
A műsornak nyilatkozott többek között Bánhegyi Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese, illetve az egyik legfelkapottabb budapesti szálloda, az Aria Hotel képviselője.
A BrandMania második felében pedig a márkabiztonság kerül a középpontba, amire a közelmúltban az Egyesült Királyságban kirobbant botrány irányította rá a figyelmet.
BrandMania ma éjjel 0:20-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.