Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára indult a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. Kifejezetten alacsony közvetítési díjjal és közép-európai régiós tapasztalatokon alapuló tanácsadással kavarja fel az affiliate marketing piac állóvizét a Dognet rendszere.
Közel 30 partnerrel indított útjára affiliate hálózatot a Szlovákiában már 2014 óta dinamikusan bővülő Dognet. A közép-európai régióban eddig több mint 200 milliós hirdetői bevételt és 1 milliárdos konverziós forgalmat generáló Dognet Csehország után a magyar affiliate marketing piacot szemelte ki magának. „Nem kisebb kihívással nézünk szembe, minthogy professzionális rendszert működtetve helyre tegyük a teljesítmény és konverziós elszámoláson alapuló affiliate kampányok megítélését Magyarországon. A szlovák és cseh piaci tapasztalataink bizonyítják, hogy a teljesítmény alapú kampányok továbbra is kiemelkedő eredménnyel tudnak futni, ha kellő szakértelem áll a rendszer mögött” – magyarázta Eperjessy Éva, a Dognet Hungary country menedzsere. A Dognet rendszere április közepétől érhető el hazánkban.
Az induláskor tíz, főként divat, életmód és otthon témájú kampánnyal futó automatikus rendszerbe a hirdető maga töltheti fel kampányát az edognet.hu felületén keresztül, ezt követően az affiliate menedzserek integrációját követően a hirdetőnek már csak a követő kód beillesztésével kell foglalkoznia, és számolni a bejövő konverziókat. A kampány indulásakor a hirdető saját maga határozhatja meg, hogy mekkora jutalékot kínál a konverziók után. A Dognet üzleti modelljének alapja, hogy kifejezetten alacsony közvetítői díjjal is beérik, így jóval nagyobb rész maradhat a médiumok zsebében a jutalékból, akik ennek köszönhetően előszeretettel csatlakoznak a rendszerhez.
Célkitűzésük, hogy egy év alatt több mint 150 tagúra bővítsék partnerhálózatukat, akik közel 100 kampány közül tudnak válogatni majd – ahogy ezt Szlovákiában is sikeresen elérték az elmúlt években. Minden médium számára adott a lehetőség, hogy csatlakozzon, a minőségi szelektálást az egyes kampányok esetében a hirdetők végzik. „Ők döntik el, hogy a termék, illetve a márka imázsához mérten mely médiumok csatlakozását fogadják el az egyes kampányok esetében” – tette hozzá Eperjessy Éva. A jelentős plusz bevételi forráshoz jutó médiumok maguk választhatják ki, hogy mely kampányokhoz szeretnének csatlakozni. A hirdetők magyar nyelvű segítséget kapnak a kampányok optimalizálásához, csakúgy, mint a partnerek a hirdetési formátumok lehető legjobb integrációjához.