A Class FM a legkedveltebb slágereket viszi el a hallgatókhoz, akiknek hűségét életre szóló nyereményekkel díjazza. Az új stratégiának köszönhetően a digitális rádió az év legnépszerűbb hazai és londoni szuperkoncertjeivel ajándékozza meg a rajongókat, a külföldi fellépések esetén pedig az utazás és a szállás költségei mellett még költőpénzt is biztosít a nyerteseknek.
Az első öt szerencsés hallgató a kanadai szupersztár The Weeknd londoni fellépésére nyert jegyet, de a Class FM-nél nincs megállás: soron következő nyereményjátékaik nyertesei nem kisebb nevek koncertjeire látogathatnak majd el, mint Bruno Mars, Robbie Williams és a Depeche Mode budapesti showjai, továbbá a Take That és Ariana Grande angliai fellépései.
A Class FM weboldalán és hivatalos Facebook oldalán folyamatosan lehet jelentkezni a játékokra, a nyeremények pedig a magyar rádiós piacon belül is egyedülállóak, ugyanis a külföldi fellépések esetén a nyertes koncertjegyét, repülőjegyét, szállását és költőpénzét is a rádió biztosítja.
A digitális rádió adásait a külföldön élő magyarok is előszeretettel hallgatják, így a Class FM számukra is tartogat majd meglepetéseket.
„The Weeknd kapcsán nagyon sok megkeresésünk érkezett Londonból, hiszen az online elérés miatt az Angliában élő magyarok is szívesen hallgatják a műsorainkat. Az igényt figyelembe véve a következő angliai rendezvény során szeretnénk az ő számukra is kedveskedni, ennek részleteiről a többi koncerttel együtt hamarosan beszámolunk a műsorainkban, illetve a Class FM Facebook oldalán és honlapján” – tette hozzá Juhász Bálint, a rádió műsorvezetője.
A hiánypótló magyar digitális rádió a nyereményjátékok mellett online fórumokkal és izgalmas rendezvényekkel készül a nyári szezonra, ahol a hallgatók találkozhatnak kedvenc zenészeikkel és műsorvezetőikkel.
A megfelelő internetkapcsolattal a hallgatók bárhol, bármilyen kommunikációs eszközön (telefonon, tableten, laptopon) élvezhetik a Class FM adását, ahol a műsorvezetők folyamatosan beszámolnak az aktuális nyereményjátékokról és programokról.