Rolls-Royce-ba pattant a BrandMania műsorvezetője, Simon Krisztián, és így eredt a titok nyomába: mitől lesznek hűségesek egy márkához a fogyasztók. A műsorból az is kiderül, hogy mennyire ragaszkodnak egy-egy brandhez a magyarok. A BrandMania második részében pedig a content marketing legújabb trendjeit járja körül a stáb.
Az Accenture Strategy legújabb kutatása szerint a márkáknak újra kell értékelniük a márkahűséget. Az amerikaik fele cserélte le kedvenc brandjét és szolgáltatóját az elmúlt egy évben. Kapaszkodjanak meg, a magyarok esetében még rosszabb a helyzet: a szakértő szerint márkahűség szempontjából az utolsó helyen állunk, kicsit céda a magyar fogyasztó. Egy forintért, ha talál egy noname terméket, akkor azért képes ott hagyni a hiteles, bizalmi márkát, amit 5-10 évig használt.
A márkahűség titkai utáni nyomozásban a BrandMania mindent bevet, Rolls-Royce-ba pattan a műsorvezető és a legendás márka képviselőjét faggatja, de megszólal az adásban Palocsay Géza, a Jófogás.hu vezetője, valamint Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz marketing és PR vezetője, illetve Aczél László, a MAKSZ elnöke is.
A hűség fenntartásában egyre nagyobb szerepe lehet a különféle apró kedvezményeknek, a személyre szabott ajánlatoknak, vagy ha a márka akár a termékfejlesztéssel, esetleg az arculattal kapcsolatban kikéri a vásárlók véleményét. Magyarországon a brandek a pontgyűjtő akciókkal igyekeznek leginkább a márkahűséget építeni, a BrandMania legújabb adásából az is kiderül, hogy mennyire hatékonyak ezek a kezdeményezések.
A műsor második részében a content marketing legújabb trendjeit járja körül a stáb.
BrandMania ma éjjel 0:15-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.