Június elsejétől új struktúrában működik tovább a Coca-Cola HBC Magyarország kereskedelmi részlege. A vállalat a már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakört hoz létre: a marketing-üzemeltetés vezető és kereskedelmi kiválóság vezető pozíciókat. Házon belüli kinevezésekkel az előbbit Matskási Zoltán, az utóbbit Ivády Gábor tölti be. Feladatuk lesz többek között a vásárlói és csatorna programok végrehajtása és fejlesztése, továbbá a kategória menedzsment fejlesztése.
Június elsejétől Bányi Katalin, a Coca-Cola HBC Magyarország jelenlegi kereskedelmi és marketing igazgatója a vállalatcsoport svájci kirendeltségénél folytatja karrierjét, mint kereskedelmi kiválóság vezető. Távozása után a vállalat kereskedelmi részlege új szervezeti struktúrában, három vezető pozíció köré épülve működik tovább. A már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakör jön létre: a marketing üzemeltetés vezető és a kereskedelmi kiválóság vezető – derül ki a cég közleményéből.
Június elsejével Matskási Zoltánt nevezték ki marketing-üzemeltetési vezetővé. Új pozíciójában többek között a vásárlói és csatorna programok végrehajtásáért és irányításáért, valamint új marketingtervek kidolgozásáért, végrehajtásáért és felügyeletéért lesz a felelős.
A szakember 1999-ben a Marsnál kezdte karrierjét, 2005-től a Nestle Purinánál, majd a Nestlé Beverages-nél töltött be kereskedelmi és márka marketinges pozíciókat. A Coca-Cola HBC Magyarországhoz 2009-ben csatlakozott, az elmúlt években különböző kereskedelmi marketing feladatköröket látott el, majd kereskedelmi szolgáltatások vezetőként szerzett fontos értékesítési és vezetői tapasztalatot.
Ugyancsak június elsejétől Ivády Gábor tölti be az új kereskedelmi kiválóság vezetői pozíciót. A szakember kiemelt figyelmet fordít majd a kategória menedzsmentre, nyomon követi, kiértékeli a kutatásokat és elemzéseket.
Ivády Gábor karrierjét az Unilevernél kezdte, majd a Reckitt Benckisernél a csatorna marketing csapat vezetőjeként folytatta. Röviddel azután, hogy csatorna marketing vezetőként belépett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz, sikeresen tervezett meg és vezetett be számos új promóciós stratégiát, valamint a vállalat árpolitikájának kialakításában is komoly szerepet vállalt.