Tartalmilag és formailag is megújult Magyarország egyik legnagyobb autós portálja. A Vezess.hu fókuszában mostantól az újautó-vásárlás előtt álló olvasók állnak: az oldal célja, hogy a válogatástól a vétel utolsó pillanatáig szakértői tanácsokkal segítse a leendő tulajdonosokat.
Az idén tizenöt éves médium kínálatában továbbra is megtalálhatóak a magazinjellegű tartalmak, de a hangsúly ezentúl az autós témák iránt általában érdeklődőkről kifejezetten a potens vásárlóréteg megszólítására és teljeskörű kiszolgálására helyeződik át. A szerkesztőség törekvése, hogy az oldal fennállása alatt elvégzett közel háromezer tesztelt autó tapasztalatait valódi segítségnyújtás formájában osszák meg az új autó gondolatát fontolgató olvasókkal.
A Vezess.hu koncepciójának újragondolásával az olvasók megváltozott igényeire reagál. Az elmúlt években jelentősen megnőtt ugyanis az újonnan vásárolt gépkocsik száma, a megfontolt tulajdonos-jelöltek pedig egyre gyakrabban fektetik bizalmukat az online platformokon elérhető járműtesztekbe – írja közleményében az autós portál.
Az oldal látogatói a korábbi tartalmi logikához képest egyszerűbben kaphatnak átfogó képet a kínálatról. A megújult tesztoldalak úgy kerültek kialakításra, hogy egy modell tanulmányozása után automatikusan hasonló típusú autók tesztjei jelennek meg az ajánlóban. A tartalmak struktúrája a nyitó oldalon is az érdeklődők személyes igényeihez illeszkedik. Az azonos karosszéria típusra vagy méretosztályra vonatkozó cikkek egy-egy oldalon tekinthetők meg, így a látogató a számára releváns kategóriát kiválasztva csak olyan tartalommal találkozhat, ami őt kifejezetten érdekelheti.