A BrandMania esete a digitális átállással

Óriási a verseny a biztosítók piacán, a modern technológiákat jól használó társaságok most komoly lépéselőnyre tehetnek szert. Nem véletlen, hogy a biztosítók egyre nyitottabbak a digitális megoldások iránt. Na de hogyan használják azokat, és tényleg búcsút vehetünk az ajtón bekopogtató biztosítási ügynököktől – ennek járt utána a BrandMania stábja.

 

A következő 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50 %-át olyan fiatalok fogják kitenni, akik 1995 után születtek. A biztosítóknak őket is meg kell tudnia szólítani. Ebben a mobil megoldásoknak és digitális innovációknak komoly szerepe lehet.

 

Teljesen új trendek jelentek meg a biztosítási szektorban, például a magyar biztosítási piacra jellemző, hogy kicsi piacon rengeteg biztosító van jelen, és óriási a verseny. Mindenki szeretne kitörni, és még nagyobbat harapni a piacból, önmagunk gerjesztjük a jövőt, valamilyen fejlődési irányt mutatni kell.

 

A modern technológiák a biztosítási szektort is kihívások elé állítják, elvárásokat támasztanak az azt alkalmazók irányába, ezek az értékesítés minőségére és hatékonyságára fognak hatni, a zárt online rendszerek javítják a minőséget, a vizuális hatást, míg a hibalehetőségeket csökkentik. A hagyományos kopogtatós üzletkötői értékesítés már a múlté.

 

A BrandMania legújabb adásából kiderül, hogy mikor jelentek meg ezen a piacon az online alkuszok, akik kényszerítik a piacot az átállásra, és hogyan reagáltak erre a kihívásra a biztosítók. A nézők azt is megtudhatják a megkérdezett szakértőktől, hogy az ügyfélélményt hogyan igyekeznek növelni ezek a cégek, és kiderül az, hogy mennyire gyorsult fel egy-egy szerződés megkötése.

 

A BrandManiában megszólal Horváth Andrea, a Vienna Life Biztosító PR és kommunikációs vezetője, Kurtisz Krisztián, az Uniqa Biztosító vezérigazgatója, Csikós Dániel, a Generali Biztosító stratégiai marketing igazgatója és Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese.

 

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy ide kattintva.