Kovács Krisztián lesz a CM Sales új kereskedelmi igazgatója. Steff József utódja augusztus 1-jén érkezik a Central Médiacsoporthoz.
Kovács Krisztián több mint 15 év médiaértékesítési tapasztalattal rendelkezik, a Central Médiacsoporthoz az IMD Hungary country manager pozíciójából érkezik, mely mellett 2012-től kezdődően a MEME elnöki tisztségét is ellátja.
2007-2011-ig a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját töltötte be: felelős volt a TV2 spot és non-spot bevételeiért, 60 fő munkáját irányítva a spotértékesítés, az üzletfejlesztés, a bevételgazdálkodás, valamint a kereskedelmi szolgáltatási területek tartoztak hozzá. Korábban több mint hat évig a csatorna értékesítési csapatában dolgozott, először client managerként, majd csoportvezetőként. Ezen időszak alatt részt vett az éves szpotértékesítési stratégia meghatározásában, a médiatárgyalások lebonyolításában, és nagy szerepe volt a TV2 továbbfejlesztett értékesítési rendszerének kidolgozásában is.
2006 decemberében kinevezték az akkor a TV2-t tulajdonló SBS Broadcasting csoportszintű senior sales menedzserévé, amely pozícióban a nemzetközi hirdetői tárgyalások lebonyolítása, a központosított kereskedelmi projektek fejlesztése, menedzselése, valamint a helyi piacokra való bevezetésének felügyelete tartozott a felelősségi körébe.