Még inkább fiatalos, letisztult és trendkövető oldalt álmodtak meg, ahol a divaton és a szépségápoláson marad a fókusz.
A Femina Mediánál nincs megállás a megújulások tekintetében, hiszen zászlóshajójuk, a Femina.hu megújulása után most a kifejezetten fiatalabb közönségnek szóló Retikül.hu oldaluk kapott teljesen új dizájnt.
Az öt éve működő site hiánypótló jelleggel jött létre, és azóta is az egyik erőssége, hogy speciális szegmensre céloz, kifejezetten olyan nőkre, akik elsődleges érdeklődési köre a divat és a szépségápolás. Ezt a specialitást, valamint a jellemzően AB státuszú olvasóközönséget megtartva, de egy letisztultabb és frissebb, a nemzetközi trendeket követő dizájnba csomagolva működik tovább, amelyen sokkal jobban érvényesülnek a divat és szépség fotók.
„Fontos volt a magazinos, prémium dizájn, amit az oldal tartalma is megkívánt. Az oldalt elsősorban a 18-39 év közötti főleg nagyvárosi fiatal közönség olvassa, ezért tartalomban továbbra is a legújabb divattal, beauty-hírekkel foglalkozunk. A cikkek egyre rövidülnek, mi sem készülünk hosszú írásokkal, viszont rengeteg képes anyag lesz, és több termékteszttel fogunk jelentkezni” – mondta el Fehér Ági, a Retikül.hu főszerkesztője.
A Retikül.hu olvasói a fiatal nagyvárosi nők, akik különösen érdeklődnek a divat és szépségápolás iránt, követik és alakítják a trendeket, szeretik és használják a közösségi médiát, érzékenyek a szépre, és szívesen is költenek, ugyanakkor tudatosan vásárolnak.