Nyári pörgés a nagy márkáknál

A nyár sok nagy márka számára maga a Paradicsom, a BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy kik és hogyan csinálnak nagy üzletet a napsütésből. A műsorból többek között kiderül, hogy mit várnak a szezontól a Wizz Airnél, milyen újdonsággal készült idén a Heineken a forró napokra és mit jelent ez az időszak egy sportos áruháznak.

 

Évről évre dőlnek meg a hazai turizmus rekordjai. A Wizz Air például 30 milliós utasszámot prognosztizál 2017-re a tavalyi 24 millió után. Ebben az élénkülő nyári forgalom is szerepet játszik.

 

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a BrandManiának nyilatkozva többek között arról beszélt, hogy az összes légitársaság a nyári időszakban megkeresi a nyereségét, amit próbál nem elherdálni az év fennmaradó időszakában. A légitársaságnál nagyon jó nyarat várnak, már most is megélénkült a forgalom az EU-ban és Magyarországon is. A vizes VB és a nagy sportesemények pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy Budapestet jobban megismerje a világ, hogy még inkább felkerüljön az európai utazási térképre.

 

Bors Kata, a HEINEKEN Hungária kommunikációs vezetője arról beszélt a BrandMania stábjának, hogy milyen újdonsággal készültek az idei nyárra, de arról is beszámolt, hogy miért tartják fontosnak a fesztiválokon való megjelenést.

 

A műsorban megszólal Vas Gábor, a Decathlon Magyarország sportigazgatója, így azt is megtudhatják majd a nézők, hogy a nyár mennyire dobja meg egy sportáruház forgalmát, míg Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzserének jóvoltából a naptejek és dekorkozmetikumok világába is elkalauzolja az érdeklődőket.

 

A BrandMania legújabb adásában megszólal Kádár Tamás, a Sziget Kft. cégvezetője, illetve Makó Szabolcs, a Luxottica brand menedzsere, aki többek között a Ray Ban márka piaci pozíciójáról beszél.

 

BrandMania ma éjjel 0:00-kor az RTL Klub műsorán.