Idén negyedik alkalommal rendezték meg a PR Akadémiát, a szakma egyik legrangosabb eseményét. A hagyományoknak megfelelően évente mindig új helyen, most Kecskeméten került sor az eseményre.
A hazai PR szakma legrangosabb képviselői mellett idén számos nemzetközileg is ismert és elismert szakember is előadója volt a rendezvénynek. Többek között Paul Holmes, a Holmes Report főszerkesztője; Maxim Behar, az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) elnöke; valamint Dave King, a Digitalis Reputation vezérigazgatója – derül ki a szervezők közleményéből.
A három napos rendezvény egy-egy naponta változó vezető téma köré szerveződött. A nyitó keddi napon az alternatív igazságok vs. PR témakörét járták körbe a résztvevők. Azt, hogy a manapság egyre elterjedtebb hamis hírek, média-hazugságok hogyan hatnak a PR-re és a társadalomra. A második nap a digitális PR az integrált kommunikációban témakört járták körbe a résztvevők. Többek között: a digitális eszközök, a Big Data, a chatbotok szerepét és mérhetőségét a public relations-ben érintették az előadók.
A harmadik, záró napon a turisztikai szektor került terítékre, ezen belül az: hogyan lehet új pr-eszközöket felhasználni ezen a területen.