- Hirdetés -

Újabb rekord a BMW-nél

|

A BMW Group fennállása eddigi legerősebb júniusát és első félévét zárta. A vállalatcsoport az idei év hatodik hónapjában világszerte 232 620 darab új autót adott át ügyfeleinek, amellyel a január és június közötti időszakban az előző esztendő első félévi eredményéhez képest abszolút 5,0 százalékkal magasabb, 1 220 819 darabos új értékesítési rekordot állított be.

 

2017 júniusa után a BMW Group története eddigi legeredményesebb hatodik havi értékesítési eredményét könyvelhette el: a 232 620 darab új autó 2,1 százalékkal szárnyalja túl az előző júniusi mutatót. BMW, MINI és Rolls-Royce prémiummárkái kimagasló teljesítményével a vállalatcsoport ráadásul idén fennállása eddigi legerősebb első félévét zárta, amely 5,0 százalékos abszolút javulás mellett 1 220 819 darab új autót jelent.

 

„A BMW Group egész évben megfigyelhető értékesítési növekedésének és kiváló júniusi eladási eredményeinek köszönhetően a vállalatcsoport idén több mint százéves fennállása eddigi legerősebb első félévét regisztrálta, amellyel megerősítette piacvezető szerepét a prémium autógyártók mezőnyében” – nyilatkozta Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. „A BMW egymagában átlépte az egymilliós értékesítési mutatót, amely ugyancsak új első féléves rekordnak számít. Júniusban ráadásul a hálózatról tölthető gépkocsik széleskörű palettájára a MINI első plug-in hibrid modellje is megérkezett, amellyel a BMW Group tisztán elektromos és plug-in hibrid négykerekűeket felvonultató portfóliója kilenctagúra bővült. És köszönhetően annak, hogy az elmúlt egy évben világszerte több mint 8 százalékkal emelkedett ezen modelljeink iránt a kereslet, már az idén átadhatjuk a BMW Group kétszázezredik hálózatról tölthető autóját” – tette hozzá.

 

A BMW története során idén fordult elő először, hogy világméretű értékesítési mutatója már az első félév vége előtt átlépte az egymilliós értéket: az 1 038 030 darab új autó az előző év hasonló időszakához képest 5,2 százalékos gyarapodást jelent. A június ebből 192 873 darabbal vette ki a részét, amely 2,0 százalékos emelkedésnek felel meg. A látványos értékesítési fejlődéshez a BMW mindegyik modellcsaládja hozzájárult. A január és június közötti hat hónap alatt 136 748 darabban elkelt BMW X1 eladási mutatója 45,2 százalékos javulással zárt, 89 958 átadott példányával a BMW X5 eközben 10,6 százalékos fejlődést könyvelhetett el. A BMW 1-es sorozat népszerűsége az idei év első félévében 6,5 százalékkal emelkedett és végül 91 802 darab új autóban teljesedett ki. Ügyfeleink a bajor gyártó zászlóshajójának számító BMW 7-es sorozatból ez idő alatt 32 290 példányt rendeltek meg, amely az egy évvel korábbi szám tükrében 26,9 százalékos növekedés.

 

2017 júniusában, a vadonatúj MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modell világpremierjével kilenctagúra bővült a BMW Group hálózatról tölthető gépkocsijainak palettája. A vállalatcsoport tisztán elektromos és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelljei iránt továbbra is kimagasló ügyfél-érdeklődés mutatkozik: a január és június között eltelt hat hónapban világszerte 42 573 darab BMW i, BMW iPerformance és MINI Electric négykerekű talált gazdára, amely az előző év első féléves eredményéhez képest 79,8 százalékos fejlődést jelent. A BMW Group jó irányban halad afelé, hogy hálózatról tölthető portfóliójával 2017 végén, fennállása során először átlépje az egy évben átadott százezres értékesítési darabszámot.

 

39 443 darab új autó átadásával a MINI az idei év hatodik hónapjában új júniusi rekordot könyvelhetett el, 3,0 százalékos értékesítési gyarapodás mellett. A brit prémiumgyártó mindezzel vadonatúj első féléves csúcsra érkezett, amely 3,6 százalékos abszolút növekedéssel 181 214 darab új autóban érhető tetten. „A MINI mindegyik értékesítési régiójában őrzi hosszú távon fenntartható növekedését” – mondta Peter Schwarzenbauer, a BMW AG igazgatótanácsának MINI, Rolls-Royce és BMW Motorrad márkákért felelős tagja. „Az új MINI Countryman globális eladási mutatói kimagasló értéken állnak, miközben kitörő öröm számunkra, hogy a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettája idén júniusban a MINI első plug-in hibrid modelljével bővült. Ügyfeleinek hatalmas érdeklődést mutatnak a vadonatúj MINI Cooper S E Countryman ALL4 modell iránt, és mint ilyen, magabiztos vagyok a téren, hogy az idei év második felében még tovább növeljük eladásainkat” – fogalmazott.

 

2017 első hat hónapjában a Rolls-Royce 1 575 darab luxusautót adott át ügyfeleinek, amely 6,5 százalékkal marad el az előző év hasonló, kivételesen eredményes időszakától, amikor is a goodwoodi székhelyű gyártó az új Rolls-Royce Dawn modell piaci bevezetését ünnepelte. Az eladási mutató mérsékelt csökkenése e ténynek, az aktuális zászlóshajó leköszönésének és az új Rolls-Royce Phantom hamarosan esedékes világpremierjét megelőző várakozásnak tudható be. A luxusautók szegmensét jó pár piacon érintő gazdasági nehézségek ellenére a Rolls-Royce tovább folytatja hosszú távon fenntartható növekedési stratégiáját.

 

Azáltal, hogy 2017 hatodik hónapjában 17 260 darab robogót és motorkerékpárt adott át ügyfeleinek, a BMW Motorrad fennállása eddigi legsikeresebb júniusát regisztrálta, amely az előző június teljesítményéhez képest 15,1 százalékos értékesítési javulásnak felel meg. A BMW Group kétkerekű divíziójának idei első féléves globális eladási mutatója ezzel 88 389 darabra ugrott, amely 9,5 százalékos abszolút fejlődést és új első féléves értékesítési rekordot jelent.

 

 

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a legfőbb régiókban

 

Miközben az autóipar számos régióban értékesítési nehézségekkel küzd, a BMW Group a hosszú távon fenntartható, nyereséges növekedés érdekében tovább folytatja globálisan kiegyensúlyozott vállalati stratégiáját.

 

A BMW Group legjelentősebb értékesítési régiója Európa, ahol a vállalatcsoport – a kontinens két legnagyobb piacának számító Németországban és Nagy-Britannában tapasztalható mérsékelt csökkenés ellenére is – abszolút 2,2 százalékkal növelte eladásait az idei év első felében.

 

A túlnyomórészt Kínára építő ázsiai régióban a BMW Group idén kimagasló értékesítési növekedést regisztrál, az új BMW és MINI modellek iránti kereslet a január és június között eltelt hat hónapban 18,4 százalékkal emelkedett. Mindez elsősorban az egy évvel ezelőtt kifutott BMW X1 modell ismételt debütálásának és a kifejezetten Kínának készített BMW 1-es limuzin bevezetésének köszönhető.

 

A vállalatcsoport amerikai kontinensen elért értékesítési eredményeit továbbra is az Egyesült Államokban jelentkező gazdasági nehézségek határozzák meg, noha a régió többi piacán jelentős fejlődés figyelhető meg: Mexikóban és Latin-Amerikában a BMW Group az előző év első félévéhez képest kétszámjegyű abszolút értékesítési növekedést könyvelhetett el.

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...