A Central Médiacsoport megvásárolta a vezető hazai gasztroportált. Az oldal vezérigazgatója sokat vár a Central márkákkal való együttműködéstől, az újonnan nyíló piaci lehetőségektől.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, mára közel egymilliós Facebook rajongói közösséget tudhat magáénak. Az oldalon több mint 58.000 közösségi alapon születő receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. A recepteket egészíti ki a magazin tartalom, amelyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik. Ez utóbbi szakértő közreműködésével 2013 végére a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, amely több mint ezer alapanyagról ad részletes információt tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozóan.
„A tulajdonosváltással új életszakaszba lép a Nosalty.” – mondta az akvizíció kapcsán Zalai Ágnes, a Nosalty.hu vezérigazgatója. “Bízunk benne, hogy a sikeres termékfejlesztési stratégiánkat a Central Médiacsoporttal egy új szintre tudjuk emelni. Nagy várakozással tekintünk a Central márkákkal történő együttműködések, a közös tartalomgyártás és az akvizíció adta új piaci lehetőségek elé.”
A tranzakció során a Nosalty.hu tulajdonosainak kizárólagos pénzügyi tanácsadója a Heal Partners volt.