A Canon a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, Oláh Viktória pedig vállalati és marketingkommunikációs vezetőként erősíti a vállalatot.
A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. Új feladatkörében 4 ország marketingfeladatait menedzseli: a központi márkastratégia alapján Magyarország mellett Csehország, Szlovákia és Lengyelország marketing csapatainak munkáját irányítja.
A Canon Hungária Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője augusztustól Oláh Viktória. Az utóbbi öt évben autómárkák hazai teljes körű kommunikációját irányította, előbb a Ford, később a Hyundai márkák importőreinél. A megbízói oldalra másfél évtizednyi ügynökségi tapasztalattal érkezett: csoportvezetőként médiastratégiát, taktikai kampánytervezést és ehhez kapcsolódó feladatokat látott el a Mindshare-nél, ahol ügyfélkapcsolatokért is felelt és részt vett az ügynökségi szolgáltatások fejlesztésében.