Mától indul a nevezés az idei Sándor Imre PR-Díj pályázatra. A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.
A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. Az MPRSZ eredetileg pr-ügynökségek számára kiírt versenyében az elmúlt 5 év alatt mintegy 85 projekttel pályáztak – írja közleményében a szövetség.
A díj egyre növekvő sikerét mutatja, hogy míg az első évben 5 ügynökség 11 pályázattal indult a megmérettetésért, addig a tavalyi évben már 15 pályázó 24 projekttel szeretett volna bekerülni a Sándor Imre PR-Díj nyerteseinek sorába. A Sándor Imre PR-Díjat eddig egyébként összesen 33 ügynökségi-, vagy vállalati pr-megoldás érdemelte ki.
A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.
Az idei Sándor Imre pályázatra 2017. szeptember 15-ig lehet nevezni, a díjakat novemberben, az MPRSZ PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.