Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online sales house, az Evomedia, valamint a legnagyobb hazai elérésű online cégcsoport, a New Wave Media Group. Az Evomedia értékesíti 2018. január elsejétől a New Wave Media Group Zrt. digitális termékeit is, az Evomedia tulajdonosa a New Wave Media Group lesz.
Az Evomediát a jövőben is a közel 20 éves digitális hirdetésértékesítési tapasztalattal rendelkező menedzsmentje (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd, a cég tulajdonosa pedig a New Wave Media Group lesz.
Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik. Hozzá tartoznak többek között az Árukereső, Használtautó, Autónavigátor, Hírkereső, Kapu, Sony csatornák online oldalai (AXN, Viasat, Sony Movie és Sony Max channel), Egyszervolt, Mesetv, Népszava, Faktor, Időjárás, Bálintgazda, Funzine, TraffiHunter, Harmonet, Urban-eve, Adó, Jogászvilág, Net.jogtar, HG, Múlt-kor, Nyugdíjguru, Gépnarancs, Gondola, Pcforum, Prog, Testbike, Lánglovagok, Konyhamester, Morzsafarm, Képtelenség, Zene, Videosmart, Kertvarázsmagazin, Nőinetcafé, Cafepress oldalak, továbbá az Optimusz, Massmail, Ego-media, Targetmax, Utazók, Lépéselőny eDM adatbázisok.
A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, a GP Hírek, a Hirado.hu, a Mediaklikk.hu, az M4sport.hu, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, a Pcguru, a Soroztajunkie, a Szoftverbázis, a Sztaki Szótár, a Kvízpart, és az Adnetwork további 45 weboldala, valamint az Optimail eDM adatbázis.
Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak.