- Hirdetés -

Rákapcsolt az X-Faktor

|

Egy hét alatt 200 ezer új nézőt szerzett az X-Faktor, ami ezzel a legnézettebb műsornak bizonyult, de nem sokkal maradt el tőlük a Sztárban sztár. Hétről hétre többen kísérik figyelemmel a Survivort és a Séfek séfét.

Az elmúlt héten az RTL Klub és a TV2 közönségaránya egyaránt nőtt. Előbbié 1,3 százalékponttal, utóbbié 1,2 százalékponttal, azaz hasonló mértékben. A két vezető kereskedelmi csatorna közötti különbség így 2,7 százalékpontot tett ki.
Pusztán a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve nagyobb volt az RTL Klub előnye, hiszen 17,1 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet, miközben a TV2 13 százalékkal. A hétvége eredménye 1:1 volt, az RTL Klub behúzta a szombat estét (28,7 vs. 9,9 arányban), a TV2 pedig a vasárnap estét (28 vs. 10,5 arányban).

38. hét / 37.hét / 36. hét   (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,7% / 16,4% / 16,6%
TV2 – 15% / 13,8% / 13,2%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 20,5% (19%)
Survivor – 21,1% (19,9%)
Éjjel-nappal Budapest – 18,3% (16,9%)
Barátok közt – 15,9% (15,6%)

TV2
Tények – 17% (16,7% )
Séfek séfe – 14,8% (14,7%)
Áll az alku – 14% (13,7%)
Drágám, add az életed – 11,5% (10,4%)

A fenti adatokból látszik, hogy a főműsoridős produkciók mindegyike tudott valamelyest erősödni a korábbi héthez képest. Leginkább a Survivornek és az Éjjel-nappal Budapestnek sikerült javítania. A Survivor 1,2 százalékpontot, az Éjjel-nappal Budapest közönségaránya 1,4 százalékpontot emelkedett.

A Survivor kicsit döcögősen indult, de végül igazolódott, hogy a reality-jellegű műsoroknál lehet arra számítani, hogy az idő előrehaladtával épül a nézettség. Az első hetében a 18-49 éveseknél 179 ezres átlagos nézőszámot ért el a Survivor, majd ez 190 ezerre, 213 ezerre és a múlt héten 263 ezerre nőtt. A teljes lakosságnál egy hét alatt közel 100 ezer nézővel bővült a Survivor átlaga: 615 ezerről 713 ezerre nőttek.

Ezzel párhuzamosan, ugyanebben a műsorsávban a TV2-féle Séfek séfje is építette a nézettségét. S bár az első héten úgy tűnt, hogy akár be is foghatják a Survivort, ez nem jött nekik össze. Ez szám szerint azt jelenti, hogy a 18-49 éveseknél a Séfek séfje 168 ezres átlaggal kezdett, ami a múlt hétre 225 ezerre nőtt. A teljes lakosságnál pedig 445 ezerről indultak és az elmúlt héten már 621 ezernél jártak.

A hét legnézettebb műsora mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében az X-Faktor volt. A kereskedelmi célcsoportnál 595 ezer nézőt vonzott a tehetségkutató, a teljes lakosságnál 1,4 milliót. A korábbi héthez viszonyítva az előbbinél több mint 100 ezer, utóbbinál 200 ezer új nézőt szerzett az X-Faktor.

Mindkét célcsoportnál második lett a TV2-n műsorra tűzött Sztárban sztár. A 18-49 éveseknél 520 ezer, a teljes lakosságnál 1,3 millió néző volt kíváncsi a show-ra. Ez a műsor is javított a korábbi héthez képest, a 18-49 éveseknél 76 ezer nézővel, a teljes lakosságnál 86 ezerrel nőtt a nézőszámuk.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201738het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201738hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...