Bár jó eszköznek tűnik a termékelhelyezés, a néhány évvel ezelőtti lendület megtört, és az elmúlt években visszaesés volt tapasztalható ezen a területen a hazai piacon. A BrandMania stábja utánajárt, hogy miért nem megy nálunk a non-spot, és miért lenne érdemes bevetni. A műsorból az is kiderült, hogy milyen okoseszközökkel és szupertévékkel találkozhatunk a karácsonyi vásárlási szezonban az áruházakban.
Egyre nehezebb eljuttatni a márkaüzenetet a fogyasztókhoz, ezért lehet jó megoldás, ha valamilyen tartalomba sikerül csomagolni. Pár éve még úgy tűnt, hogy dinamikusan növekedhet itthon is a nem hagyományos tévés reklámok – főleg a termékelhelyezés és szponzoráció – piaca, azonban a lendület megtört és az elmúlt két évben összességében visszaesés volt tapasztalható.
János Péter, az R-Time értékesítési igazgatója a BrandManiának nyilatkozva arról beszélt, hogy nagyjából félmilliárd forintos volt a kiesés a non-spot piacon az elmúlt két évben. A cégnél ugyanakkor tavaly is nőni tudott ez a szegmens, idén pedig az első 9 hónapban kétszámjegyű bővülést tapasztaltak.
A BrandMania stábjának nyilatkozott többek között Nagy László, Havas Sports and Entertainment igazgatója, Piros Máté, az AMC Networks kereeskedelmi osztályvezetője, Baron Ágnes, a Discovery Networks CEEMEA, CEE Brand Partnership Specialist-je, Monika Wysocka, a Viacom International Media Network CEE, brand solutions igazgatója, illetve Molnár Orsoly, a Heineken Hungária Soproni senior márkamenedzsere.
A BrandMania legújabb adásában beszámolt a berlini IFA technológiai kiállításról is, ahol már az idei karácsonyi szezon slágereivel ismerkedhettünk meg. Ceruza vékonyságú tévék, csúcsmobilok és ötmilliárd eurónyi üzlet a helyszínen – minden a BrandManiában.
A BrandMania adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy ide kattintva.