A hazai reklámpiac nagyjából 200 milliárd forintos, a BrandMania pedig most megmutatja, hogy kik ennek a piacnak a legsikeresebb vezetői, és az is kiderül, hogy mit gondolnak a jövőről. A műsor második részében pedig az e-mobilitás kerül középpontba és a hazai lehetőségek.
Második alkalommal készítette el a Marketing&Media szaklap a TOP50 – A legsikeresebb marketingvezetők rangsorát az idén nyáron. A BrandMania stábja a lista első 4 helyezettjével közösen kutatja a siker titkát és azt, hogy milyen nagy kihívások előtt áll a szakma.
A BrandMania legújabb adásában a marketinges fogások mellett terítékre kerül az e-mobilitás, ami világszinten 2025-re több mint 60 milliárd dolláros piac lehet. Magyarországon is beindult ez a szegmens, és a műsor stábja igyekezett utánajárni, hogy mi vár ránk a következő években.
Egyre nagyobb a jelentősége nálunk is az elektromos és energiahatékony közlekedésnek és a hozzá kapcsolódó rendszerek fejlesztésének. Úgy tűnik, az e-mobilitás a gyártók és az állam szempontjából is kiemelt szerepet élvez. Hogy mindez mit eredményez? Kiderül a BrandMania legújabb adásából.
BrandMania ma éjjel 0:20-kor az RTL Klub műsorán, az adás előzetesét itt nézheti meg.