Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel a múltat és persze igyekeztek feltérképezni a jövőt is.
Húsz éve, október elején indult a TV2, majd pár héttel később az RTL Klub, ezzel nálunk is kezdetét vette a kereskedelmi televíziózás. A BrandMania legújabb adásában Vujity Tvrtko az első TV2-s műsorokról, míg Szellő István az RTL Klub korai időszakáról osztott meg néhány érdekességet a BrandMania stábjával.
A magazinműsor legújabb adásából kiderült az is, hogy a Magyar Televízió, hogyan reagált a riválisok megjelenésére, mennyire volt forradalmi a változás, és milyen rövid idő alatt alakult át teljesen a piac. A nézők azt is megtudhatják, hogy mennyibe került egy-egy reklámszpot a Fiderikusz show alatt, vagy éppen a Dallas előtt. Egyébként ma már elképesztő, ötmilliós nézőszámot is tudott produkálni a népszerű amerikai sorozat a közszolgálati adón.
A BrandMania legújabb adásában megszólalt többek között Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesen, Málnay B. Levente, az AMC Networks CNE alelnöke, de Sebestyén Balázs is beszélt az indulásról és arról, hogy hova tart most a tévézés.
A kereskedelmi tévék térhódítása alapjaiban alakította át a reklámpiacot is, Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője többek között erről a folyamatról is elárult pár érdekességet. Vörös Csillától, a Nielsen Közönségmérés vezetőjétől pedig arról is megtudhattunk részleteket, hogy a jövőben hogyan alakulhat át a nézettség mérése és milyen tervek vannak a következő évre vonatkozóan ennek kapcsán.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy ide kattintva.
- Hirdetés -
A tévézés múltja és jövője a BrandManiában
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -