- Hirdetés -

Erősen búcsúzott a Sztárban sztár

|

Hét estéből ötöt megnyert az RTL Klub, a legnagyobb előnnyel a szombatot. A TV2-n jó nézettséggel kezdett az Ázsia Expressz, a Sztárban sztár pedig listavezetőként zárta az évadot. Bejutott a Top 10-be az M4 Sport egyik közvetítése is.
Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős teljesítménye nem sokat változott, 16,7 százalékos közönségarányt értek el, ami 0,2 százalékponttal kevesebb, mint a korábbi héten. A TV2 esti share-je 1,7 százalékponttal nőtt, így 13,9 százalékkal zárták a hetet.
Az RTL Klub keddtől szombatig nyerte a főműsoridőt, legnagyobb fölénnyel szombaton, amikor 21,7 százalékos share-t produkáltak a TV2 7,6 százalékával szemben. A hétfő és a vasárnap este pedig a TV2-é volt. Előbbi napon 18 százalékos főműsoridős közönségarányuk volt, miközben az RTL Klubnak 12,7 százalék. Vasárnap 25,3 százalékot ért el a TV2, az RTL Klub pedig 16,8 százalékot.
45. hét / 44. hét / 43. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 16,7% / 16,9% / 17,4%
TV2 – 13,9% / 12,2% / 12,0%
Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (45. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 18,7% (19,3%)
Konyhafőnök VIP – 18,9% (20%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,1% (14,1%)
Barátok közt – 14,2% (14,2%)
TV2
Tények – 15,3% (14,6%)
Ázsia Expressz – 15,7% (korábbi héten a Vigyázat, gyerekkel vagyok: 10%)
Az 50 milliós játszma – 9% (9,2%)
Tények Extra – 5,1%(5,7%)
Múlt heti újdonság volt, hogy elindult a TV2-n az Ázsia Expressz. Erősen kezdett a műsor, hiszen átlagosan 15,7 százalékos közönségarányt produkáltak. A korábbi héten, ugyanebben a sávban a Vigyázat, gyerekkel vagyok erejéből csak 10 százalékos share-re futotta. A főműsoridős eredményének a múlt heti erősödését tulajdonképpen az Ázsia Expressznek köszönheti a TV2.
Egyébként a TV2 esetében a Ninja Warrior hétfői műsorra tűzése és a hétköznapi műsorok átcsúsztatása szombatra továbbra sem tűnik csodafegyvernek. Megerősödött ugyan a hétfő estéjük, viszont a szombat este ugyanúgy a hét leggyengébb estéjének számít náluk, mint korábban. Ilyen 7 százalék körüli esti share-eket egy nem túl erős filmmel is el tudnának érni.
Annak viszont örülhetnek a TV2-nél, hogy a Sztárban sztár nagyon magas nézettséggel búcsúzott. Az évadzáró műsor a 18-49 éveseknél 499 ezer, a teljes lakosságnál 1,42 millió nézőt vonzott. (A korábbi héten ugyanez 490 ezer és 1,3 millió volt). Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a hét legnézettebb produkciójának számított.
A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét második legnépszerűbb műsora, ami a 346 ezer nézőt érdekelt, a teljes lakosságból pedig 899 ezret. A teljes lakosságnál az X-Faktornál nézettebb volt a múlt szerdai RTL Híradó, amire 939 ezren voltak kíváncsiak. A kereskedelmi célcsoportra visszatérve: az RTL Klub toplistájának második helyére a Csillagok háborúja 3. futott be 332 ezres nézőszámmal (a teljes lakosságnál 592 ezerrel). A TV2-n a Ninja Warrior 324 ezres nézettséget produkált a 18-49 éveseknél és 769 ezret a teljes lakosságnál.
A Top 10-be a közmédia, azon belül is az M4 Sport egyik műsorának is sikerült beverekednie magát. A Forma-1 Brazil Nagydíj vasárnap esti közvetítése ugyanis a 18-49 éveseknél 209 ezres nézőszámot ért el, a teljes lakosságnál pedig 445 ezres nézettséget produkált az autóverseny.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 
Heszler Róbert
 
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...