A Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát. A társaság expanziós tervei szerint román és szlovák áruházainak számát 2020-ra megduplázza, és 2018 őszétől ebben a két országban is létrehozza képzési központjait. A cégcsoport november 10-én megnyitotta 150. üzletét (Romániában), négy éven belül pedig a teljes forgalom 80 százalékos növekedésével számol.
A Magyar Franchise Szövetség adatai szerint jelenleg 350 franchise hálózat működik hazánkban, és közel húszezer partnerén keresztül 100 000 embernek biztosít állandó munkahelyet. A Diego franchise hálózata több mint 20 éve kezdett kiépülni – amikor itthon még csak néhány világmárka működött így –, és mára 3 országban, a napokban Bukarestben megnyitottal együtt 150 bolttal a régió egyik meghatározó, magyar központú ilyen rendszere lett. Dr. Mandel Katalin, a franchise szövetség főtitkára így említi a céget: „ami a McDonald’s külföldön, az Magyarországon a Diego”. Ez az üzleti forma a franchise-tulajdonosnak, az átvevőknek és a vásárlóknak is előnyös, hiszen mindenhol elvárható ugyanaz a termékkör, árszint, minőség és szolgáltatás – akár a világ legnagyobb étteremláncában. A partnerek központi támogatást kapnak, cserébe biztosítaniuk kell – a kialakítással, növekedéssel járó kockázatokat megtapasztalt – márkatulajdonos elvárásait, aki technikai és szakmai segítséggel, kész üzleti modellt ad át.
A Diego-hálózata az ezredfordulóra ugrásszerűen bővült, ahogy a központ minőségbiztosítási követelményei, a vevők kiszolgálásához kapcsolódó színvonal iránti elvárásai is. Az ehhez szükséges tudás átadásának, fejlesztésének és a piaci versenyben lévő meghatározó szerep megőrzése érdekében a Diego (nemzetközi standardizálási, terjeszkedési példákra alapozva) saját oktatási programot dolgozott ki, és 2016 őszén létrehozta a Diego Akadémiát. Ennek keretében a partnerek igényeihez igazították és bővítették a képzések fajtáit, átstrukturálták az addigi oktatási rendszert és modern technikai körülményeket teremtettek mindehhez. A budaörsi „laboráruházban” működő Akadémia az alapismereteken túl felsőfokon, elméleti és gyakorlati foglalkozásokon képzi az eladókat, varrónőket, pénztárosokat és áruházvezetőket, franchise partnereket. Az oktatási tematika fő irányvonala az ún. „4 K”, ami a Diegonál a minőségi kiszolgálás alapelve és minden egyes munkatársra vonatkozik: köszönt, kávéval kínál, klubkártyát és katalógust ajánl. A termékismereti és eladástechnikai képzéseket online teszt és szóbeli vizsga zárja; a meglévő és új belépő magyar, szlovák és román munkatársaknak tudásbővítését az e-learning is segíti.
„A legtöbb franchise hálózatnál a legnagyobb kihívást a személyzet képzése jelenti. Mivel a fókuszt a vásárlók színvonalas kiszolgálására helyezzük, a régió összes boltjában havonta díjazzuk a legjobban teljesítő áruházunkat, a próbavásárlásokat és minőségbiztosítási értékeléseket követően. Ugyanakkor sikeres működésünk alapvetése franchise partnereink minőségben, mennyiségben és időben való professzionális kiszolgálása. Ennek nyertese végül a vevő is” – tette hozzá Hetyei József, hálózati igazgató.
A Diego Akadémia programjába a közeljövőben bevonják a külföldi gyártók és beszállítók szakértőit is. 2018 őszére további 3 oktatási központ megnyitását tervezik: Bukarestben, Kolozsváron (Romániában) és Besztercebányán (Szlovákiában). Ez szorosan összefügg a társaság intenzív expanziós terveivel, miszerint 2020-ra külföldön megduplázzák, itthon pedig 100-ra növelik áruházaik számát – így 3 év múlva a 3 országban összesen 200 Diego bolt lesz.
- Hirdetés -
Duplázna a magyar franchise hálózat
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now
Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -