Bő fél óra kellett ahhoz, hogy egymilliárd forintot költsenek el a magyar fogyasztók az eMAG Black Friday akciójában. Az mmonline.hu az e-kereskedelmi cég központjában követte az első óra eseményeit, a vásárlók az első fél órában már 7,5 évnyi időt töltöttek a cég felületén.
Két perc – ennyire volt szükség, hogy elfogyjon az eMAG kínálatában szereplő összes iPhone SE okostelefon, de a legolcsóbb ASUS laptopot is pillanatok alatt elkapkodták a Black Friday akció során, ahogyan az Xbox One Slim játékkonzolt sem tudta megszerzeni, aki az akció indulása után másfél perccel próbálkozott a megvásárlásával. De az LG 135 centiméteres Smart, LED, 4K UHD-s tévéből rendelkezésre álló készlet is öt percen belül elfogyott.
Az mmonline.hu az eMAG budapesti központjában követte a Black Friday első órájának eseményeit. A számok jól mutatják, hogy a magyar fogyasztók mennyire tudatosan készülnek már az akcióra, hiszen alig több mint fél óra kellett ahhoz, hogy elérje az egymilliárd forintot az elköltött összeg. Az első órában túlnyomó többségben voltak a mobilos felhasználók, jóval 60 százalék fölött volt az arányuk.
Az első fél órában egyébként összesen közel 400 ezer látogatást regisztráltak az eMAG felületén, egyidejűleg pedig 127 ezren voltak az oldalon. Viszonylag magas, 20 százalék körüli volt a bankkártyás fizetést választók aránya. A tavalyi a második legnagyobb forgalmúl magyarországi webáruháznak számító eMAG által kiadott közlemény szerint az első két órában a forgalom átlépte a 2,1 milliárd forintot és összesen mintegy 74 ezer terméket vásároltak tőlük a fogyasztók.
Az is kiderült, hogy mire vágyott a Black Friday második vásárlója az eMAG-nál, Asus X751NA-TY023T notebookot vett ötvenezer forintért, illetve egy Philips porszívót. A budapesti hölgy egyébként gyakori látogató a webáruház oldalán, és a mobilalkalmazás használatával sikerült az első vásárlók közé bekerülnie.
A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felmérése szerint nagyon sokan keresik majd az idei Black Friday alkalmával a kedvező ajánlatokat az online üzletekben. Az e-kereskedők csak ma mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.
- Hirdetés -
Belenéztünk a Black Friday-ba
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők
A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...
Terjeszkedik a Pizza Hut
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...
Megvannak 2024 legjobb játékai
Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el
Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...
Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO
Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....
Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...
Így várja az ünnepi rohamot a GLS
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat
A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...
Komolyabban veszik a cégek a generációváltást
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -