Újabb rekordév jöhet a hazai digitális médiában, de a digitális piac egyéb szegmensei is nagyon jól teljesítenek. A BrandMania a Marketing&Media magazin Top 25 listájának elején végzett meghatározó személyiségeket kérdezte arról, hogyan sikerült az idei évük, illetve mit várnak jövőre. A műsorból pedig az is kiderül, hogy az új uniós adatvédelmi rendelet, a GDPR mit hoz a hazai vállalkozásoknak.
Komoly kihívásokkal néztek szembe, de elégedett az idei eredményekkel Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Kft. ügyvezető igazgatója. A BrandManiának nyilatkozva elmondta, hogy a Jófogás és a Használtautó is kétszámjegyű bevételnövekedést tud felmutatni idén, és májustól a Jófogás már pozitív üzleti eredményt hoz. Az idei „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” rangsor élén végzett cégvezető azt is hangsúlyozta, hogy gyorsaan kell reagálni a dolgokra, és a változást nem várni kell, hanem előkészíteni, tervezni és irányítani.
Már tavaly is nagyon jó évük volt az e-kereskedelmi piac szereplőinek és eddig úgy tűnik, idén még többet hagyunk majd a webshopokban. Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezetője 25-30 százalékos forgalom bővülést vár idén. A cégnek nagyon bejött az omnichannel modell, vagyis a párhuzamos online és offline jelenlét, és külföldön is tovább terjeszkednek, a BrandMania stábjának azt is elárulta Várkonyi Balázs, hogy a határon túl hol nyitják az első Extreme Digital átvevőpontot.
Szigetvári József, a Szállás.hu vezetője szintén beszélt a külföldi terveikről, de azt is megtudhattuk tőle, hogy elsősorban hova utaznak a régióban élők, illetve beszélt arról is, miért vettek meg nyáron három hazai szolgáltatást.
A BrandMania legújabb adásában megszólal Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője is, aki hazai médiapiacról és a cég új terveiről is beszélt, illetve Dunai András, a Central Digitális Média divízióvezetője, aki szerint a tavalyi után idén újabb rekordév jön a hazai digitális médiapiacon.
A BrandMania második részében az új európai uniós adatvédelmi rendelet, a GDPR került középpontba, illetve ennek kapcsán az, hogy milyen értékessé váltak a személyes adatok. Az új rendelet drákói szigort, akár 20 millió eurós bírságokat hozhat. Dr. Márkus Csaba, a Deloitte Magyarország GDPR vezetője rámutatott, hogy szinte minden cég érintett az új szabályozásban, amire ami vért és verítéket jelent a vállalkozások számára. A BrandMania stábjának nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Hungary marketing és PR-menedzser, aki többek között arról beszélt, hogy az üzletláncnak milyen tennivalói vannak a rendelet kapcsán, illetve Gábor-Balogh Bernadett, a UPC Magyarország marketing igazgatója, akitől azt is megtudhattuk, hogy bár európai szabályozásra van szó, ha uniós állampolgárok adatait használják, akkor az amerikai cégekre, így a Facebookra, Google-ra is vonatkozik.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt, vagy az RTL II-n vasárnap délelőtt, illetve ide kattintva.
- Hirdetés -
Rekordév és szigorúan védett adatok a BrandManiában
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -