November végével új mobil alkalmazást vezetett be a McDonald’s, amellyel a hazai mellett a nemzetközi hálózat külföldi éttermeiben is lehet kedvezményekre vadászni. A myMeki-t felváltó McDonald’s appban a vállalat tervei szerint a jövő év folyamán személyre szóló ajánlatok is megjelennek majd. Az új alkalmazást egy meglepetés adventi kampánnyal vezeti be a cég.
A McDonald’s idén január elején indította el mobilalkalmazását, a myMeki appot, hogy kényelmes, kézre álló megoldást adjon a vendégeknek a korábban megszokott kedvezmények gyűjtéséhez. A myMeki valódi sikernek bizonyult, a magyarországi éttermek ajánlatait nyomon követő alkalmazást november végéig több mint 420 000-en töltötték le. A McDonald’s úgy döntött, a hazai kedvezmények mellett novembertől a külföldi éttermek kínálatát is megnyitja vendégei számára, és itthon is bevezeti a myMeki alkalmazást felváltó globális McDonald’s appot.
Ajánlatok határok nélkül
Az új applikációval 13 ország, és jövőre várhatóan további 30 ország, McDonald’s éttermeinek ajánlatai között böngészhetünk, így a nyaralás vagy egy üzleti út során sem maradunk le a kedvezményekről. Ha külföldön járunk, elég csak kiválasztani az adott országot a menüben, majd adatainkkal regisztrálni. Az alkalmazás helymeghatározója ezután felajánlja nekünk a közelben található McDonald’s éttermeket, és megmutatja az elérhető ajánlatokat. A beváltás az itthon már megszokott módon történik.
Csak egy app maradhat
A myMeki kivezetése fokozatosan történik: a régi és az új alkalmazás még két hónapig párhuzamosan fut, letölteni azonban mostantól már csak a McDonald’s appot lehet az online áruházakban. A McDonald’s alkalmazásba nemcsak az új felhasználóknak kell regisztrálniuk, de azoknak is, akik eddig a myMekivel böngészték az ajánlatokat. A régi felhasználók az alkalmazás megszűnéséről a myMeki appon belül és e-mailben kapnak értesítést.
Meglepetés az advent minden napjára
A decemberi alap ajánlatok mindkét alkalmazásban elérhetők és beválthatók lesznek. Emellett a cég decemberben egy nagy karácsonyi kampánnyal hívja fel a figyelmet az új appra: az új McDonald’s alkalmazásban az advent minden napján az alap ajánlatokon felül további meglepetés-ajánlatokat hirdetnek meg, melyekre természetesen a myMekiben is felhívják a felhasználók figyelmét. A McDonald’s alkalmazás a tervek szerint a későbbiekben fontos platformja lesz a cég digitális alapú hűségprogramjának. A cél az, hogy a jövő év második felében már olyan személyre szabott kedvezményeket is elérhessenek rajta a vendégek, melyeket fogyasztási szokásaik, gyakori választásaik alapján ajánl számukra a platform.
- Hirdetés -
Mobilon újított a Meki
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -