A mozi és a televízió kombinációja a leghatásosabb mix a márkaépítési mutatószámok javítására a legújabb Kantar Millward Brown tanulmány eredményei alapján. A televíziót és a mozit médiacsatornaként igénybe vevő kampányok átlagosan 1,58 százalékkal járulnak hozzá a márka teljes KPI-jéhez.
Zoe Jones, a Digital Cinema Media marketingigazgatója szerint: „a hirdetők célja a még eredményesebb médiamix. Az adatok rámutatattak arra, hogy a mozi közelebb hozza egymáshoz a márkákat és a fogékony közönséget, befolyásolja a márkák fő mérőszámait és végső soron hosszútávon is hat az értékesítésre. Tehát a mozi által nyújtott előnyök még sosem voltak ennyire meggyőzőek.”
A mozi egyik nagy előnye az, hogy ott van a legfogékonyabb közönség. A Z-generáció (16-19 évesek) 44%-a valamint Y-generáció (20-34 évesek) 34%-a a legfogékonyabb a mozireklámokra, lekörözve a televíziós hirdetéseket és online videoreklámokat. Az idősebb X-generáció (35-49 évesek) szintén pozitívan ítéli meg a mozit, hiszen 31%-a adott pozitív értékelést a mozireklámokra, mely alig marad el a televízió 33%-a mögött.
A mozival kibővített mixet alkalmazó kampányok nagyobb hatást gyakorolhatnak a márka teljes KPI- teljesítményére, mint bármilyen más audiovizuális csatorna vagy kombináció. A mozikampányok emlékezetesek és az értékesítésre gyakorolt hatásuk tartósabb a Kantar kutatásban elemzett négy szektor mindegyikében (vendéglátás, szórakoztatás és szabadidő; pénzügyek; kiskereskedelem; telekommunikáció; utazás és közlekedés) mert a mozis (62%) reklámok hosszú távú hatása lényegesen erősebb, mint az online videóké (50%).
- Hirdetés -
A hirdetőknek is érdemes moziba menniük
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -