- Hirdetés -

Nagy változások a Discoverynél

|

A Discovery Communications átalakítja európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának struktúráját annak érdekében, hogy megerősítse minden képernyőn és szolgáltatásban betöltött vezető szerepét a tényszerű szórakoztatás területén, és olyan környezetet alakítson ki, amely támogatja fő tevékenységét, ugyanakkor új növekedési lehetőségek kihasználásához is hozzájárul. Ennek érdekében Kasia Kielit azonnali hatállyal az európai, közel-keleti és afrikai régió új elnök-vezérigazgatójává nevezték ki.
A Discovery az elmúlt években jelentős beruházásokkal erősítette a régiót: megvásárolta az Eurosportot és több prémium sportjogot – többek közt az olimpiai játékok 2018-2024 közötti közvetítési jogát –, és a fogyasztókat közvetlenül elérő olyan digitális szolgáltatásokat fejlesztett, mint az Olaszországban, Norvégiában, Svédországban és Dániában népszerű szórakoztató és sportprogramokat kínáló Dplay. A Discovery együttműködési megállapodást kötött a ProSiebenSat1 csatornával – mely révén a két médiavállalat legjobb tartalmait kínáló streaming szolgáltatást indítottak Németországban –, és jelentősen erősítette európai sport streaming szolgáltatását, az Eurosport Playert is.
Kasia Kieli vezeti az európai, közel-keleti és afrikai régiót
Új pozíciójában Kieli a Discovery legnagyobb bevételt jelentő régiójában tovább erősíti a médiavállalat fogyasztói és termékfókuszú működési modelljét. A korábban különálló régiókat (Egyesült Királyság, északi régió, Dél-Európa, illetve Közép-és Kelet-Európa, Közel-Kelet és Afrika – CEEMEA) egyetlen üzleti egységbe tömörítő szervezeti struktúra és vezetés így a fő tevékenységet támogató, új növekedési lehetőségeket is kihasználó működésre tud koncentrálni.
A 17 éve a Discoverynél dolgozó Kieli korábban a 112 országból álló közép-és kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiót irányította. Itt a hagyományos csatorna-disztribúciós szolgáltatást sikerrel alakította át prosperáló, helyi szinten is releváns szervezetté, amely pay-TV-, ingyenes és digitális termékeket kínál két kontinensen.
A Discovery fogyasztó központú, újgenerációs médiavállalatot épít
Az új struktúra részeként Kieli új vezetői csapatot nevezett ki az EMEA régióba. Marinella Soldi és James Gibbons felelősségi köre kibővül – mindketten Kielinek jelentenek.
Kibővült szerepkörében Marinella Soldi lesz az EMEA régió stratégiai vezetője és a dél-európai régió ügyvezetője (Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Southern Europe). Soldi folytatja eddig is sikeres tevékenységét: ingyenes, pay-TV és digitális szolgáltatások működtetését a Discovery helyi vezetőivel Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban és Portugáliában. Emellett Soldi kialakítja és irányítja az újonnan létrehozott fogyasztói insight és termékfejlesztési funkciót, valamint az EMEA és Discovery Networks International tartalomszervezését. A kibővített szerepben Soldi innovativitása, stratégiai gondolkodása, kreatív vezetői képessége és üzleti érzéke a teljes szervezetben érvényesülhet.
Soldi hozzájárult ahhoz, hogy a Discovery Olaszországban kizárólag pay-TV szolgáltatóból multiplatform szereplővé váljon. A Discovery jelenleg 7%-os piaci részesedéssel rendelkezik Olaszországban, a harmadik legnagyobb műsorszolgáltató, és a Dplay terméken keresztül jelentős digitális streaming szolgáltatást épít ki.
Egyesült Királyság/Írország, Ausztrália és Új-Zéland: új vezető
James Gibbons Egyesült Királyság/Írország, Ausztrália és Új-Zéland piacainak új ügyvezetője és a kereskedelemfejlesztés vezetője az EMEA régióban (General Manager UK/Ireland, Australia & New Zealand and Head of Commercial Development EMEA). Új szerepkörében Gibbons a Discovery legnagyobb központját, az egyesült királyságbeli operációt irányítja, amely 14 márkájával naponta 26 millió nézőt ér el. A mostani csapat sikereire támaszkodva a kulcspiac új növekedési lehetőségeinek felkutatásán fog dolgozni. Új feladata lesz Ausztrália és Új-Zéland piacainak irányítása, építve a hasonló kulturális, demográfiai nyelvi és műsorstruktúra-beli hasonlóságokra. Gibbons felelőssége lesz emellett a teljes EMEA régióban a meglévő és új kereskedelmi kapcsolatok fejlesztése, illetve az üzletfejlesztési lehetőségek felkutatása.
Gibbons több mint 18 éve dolgozik a Discoverynél, különböző vezetői pozíciókban és piacokon világszerte. Legutóbb a CEEMEA régió termék- és üzletfejlesztési tevékenységét irányította. Élen járt a Discovery jelenlétének erőteljes növekedését eredményező partnerségek kialakításában Törökországban, Afrikában, a Közel-Keleten és Németországban. A Discovery Japan elnökeként az ottani piaci növekedést és konszolidációt vezette.
Gibbons a pozícióban Susanna Dinnage-et követi, akit egy újonnan létrehozott pozícióba, az az Animal Planet globális elnökének neveztek ki.
Victoria Davies jelenleg a közép- és kelet-európai régióért felelős vezetője. A jövőben – a pozíció megtartása mellett – felelőssége kibővül egy még nagyobb és erősebb piaccsoport irányításával: Közép- és Kelet-Európa mellett Törökország, Északkelet-Európa és a mediterrán térség vezetője is lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...