- Hirdetés -

Bud Spencer nyerte a szilveszter estét

|

- Hirdetés -

Ráadásul úgy, hogy ugyanazokat a filmeket tűzte műsorra az RTL Klub, mint egy évvel korábban. A hét legnézettebb műsora a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, a TV2-é 1,4 százalékponttal csökkent. Így az év utolsó hetében a két csatorna közötti különbség 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub javára.

Az RTL Klub egyedül a karácsony második napjának estéjét nem nyerte meg (TV2 – 13,1%, RTL Klub – 12,7%). Szoros volt a verseny december 25-én is, viszont azt ha kis differenciával is, de behúzta az RTL Klub (RTL Klub – 18,9%, TV2 – 18,1%).

52. hét / 51. hét / 50. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8%/ 14,2% / 15,3%
TV2 – 11,1% / 12,5% / 10,5%

A szilveszter estének hosszú éveken át eltérő stratégiával vágott neki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna. A TV2 igyekezett saját gyártást adni ezen az estén, az RTL Klub viszont letudta filmekkel a szilvesztert. 2016 szilveszterén már nem igazán hozott jó eredményt a saját gyártás a TV2-nek, ezért most nem is erőltették, inkább ők is filmet adtak.

Az RTL Klub a jolly jokernek számító Bud Spencer filmeket tűzött műsorra, amivel vitték is az év utolsó főműsoridejét, 13,9 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 8,9 százalékot. Apró érdekesség, hogy az RTL Klub 2016 szilveszterén ugyanazt a két filmet – Különben dühbe jövünk, És megint dühbe jövünk – adta főműsoridőben, mint 2017. december 31-én. Sőt, még a Híradó előtti sávban is ugyanúgy a Kincs, ami nincset sugározták, mint egy évvel korábban.

Kissé kényelmes megoldás volt, de bejött. A Kincs, ami nincs érdekes módon nézettebb volt, mint egy évvel korábban, a másik két film ugyan kevesebb nézőt vonzott, de még így is bőven nyerték a sávjukat.

Bud Spencer filmek – 2016. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 232 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 617 ezer néző, 18,2%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 271 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 707 ezer néző, 17,1%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 283 ezer néző, 19,1%-os share; teljes lakosság: 627 ezer néző, 15,1%-os share

Bud Spencer filmek – 2017. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 252 ezer néző, 21%-os share; teljes lakosság: 674 ezer néző, 19,5%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 193 ezer néző, 14,3%-os share; teljes lakosság: 649 ezer néző, 15,8%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 186 ezer néző, 13,6%-os share; teljes lakosság: 561 ezer néző, 14,2%-os share

A TV2 a Forrest Gumppal és a Törés című filmmel abszolválta a szilveszter estét, előbbi – a 18-49 éveseknél – 10,1 százalékos, utóbbi 6,9 százalékos share-t ért el. Összességében egyébként még ezzel is jobb eredményt produkált a TV2, mint egy évvel ezelőtt. Akkor saját gyártású műsorokkal 6,4 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, múlt vasárnap viszont a filmekkel már 8,9 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt, ami 360 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A második legnézettebb címmel az RTL Klubon – szintén december 25-én – műsorra tűzött Hamupipőke büszkélkedhet 354 ezer 18-49 éves nézővel. Harmadik helyen pedig az ugyancsak hétfői RTL Híradó végzett, 352 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságnál a december 25-i RTL Híradó volt a nézettségi éllovas, majdnem pontosan egymillióan voltak kíváncsiak a hírműsorra. Második helyre futott be a Hamupipőke a maga 901 ezer nézőjével, harmadikra pedig a december 26-i Tények, 885 ezres nézettséggel.

A TV2 a két ünnep közötti három munkanapon bemutatta a Piramis című vetélkedőjét, ami nagyjából ugyanaz, mint az RTL Klub-féle Fal. A Piramis első három adásának a nézettsége így alakult a kereskedelmi célcsoportnál: 236 ezer, 207 ezer, 125 ezer. A teljes lakosságnál a harmadik rész nézettsége nem esett be annyira, mint a 18-49 éveseknél: 744 ezer, 668 ezer, 607 ezer. Az első epizód révén pedig a csatorna harmadik legnézettebb műsora volt a Piramis.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...

Vasárnap rajtol a VV12, számos meglepetést ígérnek

Vasárnap 21:00-kor nagyszabású beköltöző show keretében nyitja meg a Villa kapuját a ValóVilág12 két műsorvezetője, Megyeri Csilla és Puskás Peti. A tét 36 millió forint, de számos csavarra számíthatnak a nézők és a játékosok...

A Jazzy összehozta Pachmann Pétert és Gundel Takács Gábort

Először fordul elő, hogy a két ismert műsorvezető ugyanabban a műsorban köszönti reggel - ezúttal - a hallgatókat. Pachmann Péter ugyanis hat év után visszatér a Jazzy-re és csatlakozik a Business Class műsorvezetői gárdájához:...

Sokallja a fűtésszámlát? – Így tehet ellene

A magyarországi ingatlanok nagy része energiahatékonysági szempontból még mindig elavult. A háztartásokban felhasznált energiának akár 80 százalékát is felemésztheti az elavult fűtésrendszer. A teljes fűtéskorszerűsítés azonban akár 20-30 százalékkal is csökkentheti a családi házak...

Összefog a Deloitte és az AWS, erre készülnek

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...