Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név. Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tizedik születésnapját ünnepli.
Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.
A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.
A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna. „Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.
A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.
Az új brand új logóval, új adásba kerülő on-air elemekkel, új weboldallal és közösségi média felületekkel jelentkezik. A műsorokat 6 darab új ident köti össze és vezeti fel. Ezekben a történések ellentmondanak a fizika alapvető törvényeinek, s ezek a nem várt akciók adják a klipek játékosságát.
Az új megjelenés a korábbi sárga-piros színvilághoz képest energikusabb, játékosabb, mégis letisztult, modern. A megújuláshoz kapcsolódó kreatívmunkát, az új logó koncepcióját és az új on-air megjelenést a Da Vinci Media házon belül végezte. A fél éves alkotó folyamat alapkoncepciója az volt, hogy az új megjelenés legyen figyelemfelkeltő, vidám, dinamikus, és fejezze ki a csatorna alapvetését, miszerint műsoraiknak köszönhetően felkeltik a kíváncsiságot és a kritikus gondolkodást.