A Toyota különleges kivitellel ünnepli a legendás Hilux 50. évfordulóját. Az egyedi külső és belső dizájn-megoldásokkal révén azonnal felismerhető Hilux Invincible 50 talán kiválóan megfelel az egyre gyakoribb úgynevezett kettős célú felhasználásra, ahol egy pick-upnak országúti, már-már városi autóként és a legkeményebb terepen is meg kell állnia a helyét.
Az új Toyota Hilux ‘Invincible 50 Chrome Edition’ változat a legendás Toyota pickup születésének 50. évfordulóját ünnepli: a Hilux első generációja 1968. március 21-én mutatkozott be Japánban, majd egy évvel később az európai piacokon is megjelent. A Hilux mára a Toyota egyik legsikeresebb autójává vált, és több mint 18 millió darabos értékesítési eredményével ez a világ legnépszerűbb pickupja. A Hiluxot jelenleg hat országban is gyártják, és a világ 180 országában és régiójában kapható.
Az elmúlt 50 évben a megkérdőjelezhetetlen minőség, elnyűhetetlen tartósság és legendás megbízhatóság hármasáról híressé vált, megállíthatatlan Hilux újra meg újra bizonyította legyőzhetetlenségét, meghódítva az Északi-sarkot, Izland vulkánjait és az Antarktiszt, közben pedig dobogós helyezéseket szerzet a Dakar Rally poklában, ahol épp most is épp előkelő helyen versenyez.
Az új Hilux ‘Invincible 50 Chrome Edition’ annak figyelembe vételével született, hogy egyre nagyobb a kettős célra használható autók iránti kereslet. Az új változat tovább erősíti a modell hírnevét, hiszen keménységét és értékeit olyan egyedi tartozékok fokozzák, amelyek nemcsak azonnal felismerhetővé teszik e különleges modellváltozatot, hanem tökéletesen illenek akár az üzleti, akár a szabadidős felhasználáshoz. Az autó megjelenését kifejezetten egyedivé teszik a krómozott bukócsövek és fellépők, az ugyancsak krómozott gallytörő rács és kartervédő lemez, valamint a fekete színű kerékjárat-szélesítések, amelyek csiszolt felületű, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat ölelnek körül. Az első ajtókat “Invincible 50” embléma díszíti. A plató fényezését műanyag bélés óvja, és az utastéri küszöbdíszlécek is műanyagból készültek.
A Hiluxot egy Stop/Start funkcióval is kiegészített 2.4 D-4D dízelmotor hajtja, amely rendkívül csekély fogyasztás mellett is magas forgatónyomatékot ad le az alacsony és a közepes fordulatszám-tartományokban. A 2,4 literes D-4D blokk teljesítménye 110 kW/150 DIN LE 3.400 1/perc fordulatszámon, forgatónyomatéka pedig 400 Nm 1.600-2.000 1/perc fordulatszám között; a motor átlagos üzemanyag-fogyasztása 6,8 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig mindössze 178 g/km. A Hilux kiválóan megfelel a szabadidős, üzleti és kettős célú felhasználás elvárásainak, amit az értékesítési adatok is hűen tükröznek: tavaly 41.044 darab kelt el az autóból Európában, és ez az eredmény még a 2007-ben felállított 40.104 darabos értékesítési rekordot is túlszárnyalja.