A Jófogás.hu-t működtető Schibsted marketing igazgatóját, Oláh Alexandrát igazolta le a Central Médiacsoport, a szakember a vállalat digitális üzletágvezető-helyetteseként folytatja karrierjét.
Fotó: Lugosi Nóra
Oláh Alexandra 2010-ben, a Jófogás indulásakor csatlakozott az oldalhoz, 2014 augusztusa óta pedig marketing igazgatóként felelt az oldal látogatottságáért, felhasználói bázis növekedéséért, valamint a teljes kommunikációs stratégiáért. Vezetőként jelentős szerepe volt abban, hogy a szolgáltatás az elmúlt években piacvezetővé, és üzletileg is meghatározóvá vált. A Jófogásnál ellátott feladatai mellett 2016 novemberétől a Használtauto.hu, Autonavigator.hu, Autoalkatrész.hu, Nagyhaszon.hu és Szalonautó.hu márkák marketing feladatait is ő irányította.
A Central Médiacsoport digitális divíziójában 2018-ban kialakított feladatkör, és ahhoz kapcsolódó kinevezés kapcsán Zalai Ágnes digitális üzletágvezető elmondta: „Szandra tudására és szakmai tapasztalataira nem csak a divízió operatív, mindennapi vezetésében számítunk, de a Central Médiacsoport jövőbeni digitális fejlesztéseinek irányításában is, ahol folyamatosan erősítenünk kell a marketing és kereskedelmi szemléletet. Olyan profi menedzser csatlakozik hozzánk, aki képes az ügyfél szempontjából kreatívan újraértelmezni a lehetséges fejlődési irányokat, ez még a piacvezető kiadványok számára is az egyik legkomolyabb szakmai kihívás”
Az újonnan kinevezett üzletágvezető-helyettes hozzátette: „Az elmúlt 8 év alatt részt vehettem Magyarország legnagyobb C2C piacterének felépítésében és piacvezetővé tételében. Bízom benne, hogy a Schibstednél megszerzett hazai és nemzetközi tapasztalataimmal segíteni tudom a Central jövőbeli terveinek megvalósítását, és én is hozzájárulhatok a cég további sikereihez. Nagyon várom a közös munkát a csapattal, hogy ezen a sokszínű és izgalmas portfólión együtt dolgozzunk.”