A BMW Group aláírta a Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházásáról szóló megállapodást, a 2011 júniusában, közösen útnak indított autómegosztó szolgáltatás így már a BMW Group teljes körű leányvállalataként működik tovább.
2018. január 29-én a BMW Group aláírta a Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházásáról szóló megállapodást, a 2011 júniusában, közösen útnak indított autómegosztó szolgáltatás így már a BMW Group teljes körű leányvállalataként működik tovább. A BMW iránymutató, „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiája meghatározó alappillérként tekint a személyes mobilitást elősegítő szolgáltatások folyamatos bővítésére. Így azt követően, hogy a BMW i divízió égisze alatt többek között a DriveNow és a ReachNow autómegosztó szolgáltatás, a ChargeNow nemzetközi járműtöltési hálózat, valamint a parkolóhely-keresést, -foglalást és -fizetést kínáló ParkNow parkolási segédlet egyesült, a DriveNow összpontosításával a BMW Group mobilitási hatékonyságot és hosszú távú fenntarthatóságot célzó ügyfélközpontúságában is újabb fejezet kezdődik. Január elején ráadásul a vállalatcsoport a Parkmobile LLC részesedéseit is megszerezte, amely lépéssel a BMW Group a világ legnagyobb, digitális parkolási szolgáltatásokat is kínáló autógyártójává lépett elő.
A Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházása ellenére a BMW Group és a Sixt SE a jövőben is tovább folytatja hosszú távú, sikeres együttműködését, amelynek középpontjában a BMW és MINI modellekből álló járműflotta üzemeltetése áll.
A BMW Group és a Sixt SE 2011 júniusában indította útjára a prémium színvonalú DriveNow autómegosztó szolgáltatást, amely ma már több mint egymillió felhasználó mindennapi életét könnyíti meg Európa tizenhárom nagyvárosában. A globális járműflotta hatezernél is több BMW és MINI modellből áll, miközben a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt is elérhető, a szolgáltatás teljes működési területén.
„2017-ben a DriveNow felhasználói világszerte több mint nyolcmillió kilométert tettek meg üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás nélkül, amely annyi, mintha kétszázszor megkerülnénk a bolygót. A DriveNow nem csupán jelentős mértékben csökkenti az európai nagyvárosok forgalmi leterheltségét és parkolási nehézségeit, de az elektromos mobilitás térnyeréséhez is hozzájárul” – nyilatkozta Sebastian Hofelich, a DriveNow autómegosztó szolgáltatás ügyvezető igazgatója.
Széleskörű mobilitási szolgáltatásai folyamatos fejlesztésével a BMW Group a metropoliszokban élő társadalom életminőségének módszeres javítására törekszik. A vállalatcsoport megannyi partnerrel és kormányzati szervezettel karöltve hozza el a jelenbe a személyes mobilitás hosszú távon fenntartható jövőjét.