Már a nyolcadik egymást követő évben is növelte globális értékesítését az AUDI AG, s a nehéz első félévet követően ismét új rekordot ért el: mintegy 1 878 100 kiszállítása 0,6 százalékos növekedést jelent. A márka 2017 folyamán minden alapvető régióban növelte eladásait a megelőző évhez képest.
Az Audi június óta Kínában is visszatért növekedési pályájára, hónapról-hónapra folyamatosan csökkentve eladásai előző évhez viszonyított hiányát, míg végül pozitív eladási mérleget produkált. A januártól december végéig terjedő időszak során a márka 1,1 százalékkal 597 866 járműre növelte eladásait. Új rekordjával az Audi továbbra is vezeti a kínai prémiumpiacot. Amint novemberben, úgy a 2017-es év utolsó hónapjában is a legnagyobb volumenbővülést produkálta Kína az egyes piacok között, amikor a szépen növekvő, 69 160 darabos eladás 34,3 százalékkal múlta felül az előző év azonos hónapját. Eddig még egyszer sem döntött ennyi kínai vásárló az Audi mellett egyetlen hónap alatt.
A csökkenést mutató teljes piac ellenére további sikeres évet tudhat maga mögött az Audi of America. Az Audi egyedüli prémiumgyártóként produkált folyamatos növekedést az Amerikai Egyesült Államokban a 2017-es év során, összességében 7,8 százalékkal 226 511 darabra növelve eladásait. A vállalat emellett 2017 decemberében immár a 84. egymást követő rekordhónapját (+16,3 százalék; összesen 26 977 darab) ünnepelhette. Egész évben jelentős növekedéssel (+17,9 százalék; összesen 36 007 darab) az Audi Canada megerősítette pozícióját a márka tíz legjelentősebb piaca között.
A számos politikai és gazdasági bizonytalanság ellenére az európai értékesítés 0,4 százalékkal 860 600 darabra bővült, amely során Németország (+0,4 százalék; összesen 294 544 jármű) mellett Olaszország (+10,5 százalék; összesen 68 954 jármű) és Franciaország (+3,6 százalék; összesen 63 980 jármű) is éves rekordot produkált. Kedvezőtlen hatást gyakorolt az eladásokra a negatív piaci trend Nagy-Britanniában, azonban a 175 217 darabos értékesítés jelentette 1,3 százalékos csökkenés még mindig jóval kisebb, mint a teljes piac visszaesése.
Döntő mértékben járult hozzá a négykarikás márka értékesítésének 2017-es bővüléséhez a Q-modellek (+10,8 százalék; összesen 689 150 jármű) iránti világszerte növekvő kereslet, amelynek eredményeképpen több mint minden harmadik Audi SUV-modellként talált gazdára. Európában a Q2 bizonyult a legnépszerűbb Q-modellnek, Németország (23 167 darab) mellett különösen Nagy-Britanniában (12 636 darab) és Olaszországban (11 068 darab) produkálva jelentős értékesítési volument. Az Audi Q3 globális eladásai újabb jelentős növekedést értek el decemberben (+11,3 százalék; összesen 20 950 darab), míg a Q-család 2017-ben legnépszerűbb tagjának 281 850 eladott példánnyal az Audi Q5 bizonyult. E modellből a kínai piacon kelt el a legtöbb, ahol utódja már hosszított változatban érkezik 2018 tavaszán a márkakereskedőkhöz. Az Audi Q7 eladásai szintén emelkedtek 2017-ben (+3,9 százalék), s az év eleje óta egyedül Észak-Amerikában mintegy ötödével több, 43 800 darab talált gazdára a márka felsőkategóriájú SUV-modelljéből.
Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).
A 2016-ös év során az AUDI AG 59,3 milliárd euró forgalom mellett 3,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 88 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.