- Hirdetés -

Új rekord az Audinál

|

Már a nyolcadik egymást követő évben is növelte globális értékesítését az AUDI AG, s a nehéz első félévet követően ismét új rekordot ért el: mintegy 1 878 100 kiszállítása 0,6 százalékos növekedést jelent. A márka 2017 folyamán minden alapvető régióban növelte eladásait a megelőző évhez képest.

Az Audi június óta Kínában is visszatért növekedési pályájára, hónapról-hónapra folyamatosan csökkentve eladásai előző évhez viszonyított hiányát, míg végül pozitív eladási mérleget produkált. A januártól december végéig terjedő időszak során a márka 1,1 százalékkal 597 866 járműre növelte eladásait. Új rekordjával az Audi továbbra is vezeti a kínai prémiumpiacot. Amint novemberben, úgy a 2017-es év utolsó hónapjában is a legnagyobb volumenbővülést produkálta Kína az egyes piacok között, amikor a szépen növekvő, 69 160 darabos eladás 34,3 százalékkal múlta felül az előző év azonos hónapját. Eddig még egyszer sem döntött ennyi kínai vásárló az Audi mellett egyetlen hónap alatt.

A csökkenést mutató teljes piac ellenére további sikeres évet tudhat maga mögött az Audi of America. Az Audi egyedüli prémiumgyártóként produkált folyamatos növekedést az Amerikai Egyesült Államokban a 2017-es év során, összességében 7,8 százalékkal 226 511 darabra növelve eladásait. A vállalat emellett 2017 decemberében immár a 84. egymást követő rekordhónapját (+16,3 százalék; összesen 26 977 darab) ünnepelhette. Egész évben jelentős növekedéssel (+17,9 százalék; összesen 36 007 darab) az Audi Canada megerősítette pozícióját a márka tíz legjelentősebb piaca között.

A számos politikai és gazdasági bizonytalanság ellenére az európai értékesítés 0,4 százalékkal 860 600 darabra bővült, amely során Németország (+0,4 százalék; összesen 294 544 jármű) mellett Olaszország (+10,5 százalék; összesen 68 954 jármű) és Franciaország (+3,6 százalék; összesen 63 980 jármű) is éves rekordot produkált. Kedvezőtlen hatást gyakorolt az eladásokra a negatív piaci trend Nagy-Britanniában, azonban a 175 217 darabos értékesítés jelentette 1,3 százalékos csökkenés még mindig jóval kisebb, mint a teljes piac visszaesése.

Döntő mértékben járult hozzá a négykarikás márka értékesítésének 2017-es bővüléséhez a Q-modellek (+10,8 százalék; összesen 689 150 jármű) iránti világszerte növekvő kereslet, amelynek eredményeképpen több mint minden harmadik Audi SUV-modellként talált gazdára. Európában a Q2 bizonyult a legnépszerűbb Q-modellnek, Németország (23 167 darab) mellett különösen Nagy-Britanniában (12 636 darab) és Olaszországban (11 068 darab) produkálva jelentős értékesítési volument. Az Audi Q3 globális eladásai újabb jelentős növekedést értek el decemberben (+11,3 százalék; összesen 20 950 darab), míg a Q-család 2017-ben legnépszerűbb tagjának 281 850 eladott példánnyal az Audi Q5 bizonyult. E modellből a kínai piacon kelt el a legtöbb, ahol utódja már hosszított változatban érkezik 2018 tavaszán a márkakereskedőkhöz. Az Audi Q7 eladásai szintén emelkedtek 2017-ben (+3,9 százalék), s az év eleje óta egyedül Észak-Amerikában mintegy ötödével több, 43 800 darab talált gazdára a márka felsőkategóriájú SUV-modelljéből.

Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

A 2016-ös év során az AUDI AG 59,3 milliárd euró forgalom mellett 3,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 88 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...