A dm drogéria elindította az online értékesítését. A dm újragondolt weboldala rengeteg termékinformációt, cikket és márkaoldalakat is tartalmaz.
A vásárlási lehetőségek kiterjesztése mindig is fontos része volt a dm értékesítési stratégiájának, amelynek célja, hogy a vásárlók számára egyre több felhasználóbarát szolgáltatást kínáljon. A korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók immáron 7400 termék közül válogathatnak online – szinte a teljes dm márkás készlet elérhető a shop-ban. A kategóriákon belül további szűrési lehetőségek biztosítják a még pontosabb találatot, könnyebbé téve a keresgélést és a tájékozódást.
„A digitalizáció a cég minden területén jelen kell, hogy legyen, nagy hiba lenne azt gondolni, hogy csupán az online shop indulása önmagában válasz a kihívásokra! Nekünk, mint szolgáltatónak olyan minőségű és mennyiségű információt, valamint döntést egyszerűsítő tartalmat kell biztosítanunk a vásárlók számára, ami segítséget nyújt ahhoz, hogy ki tudják választani a számukra leginkább megfelelő terméket és szolgáltatást. A saját online shop indításnak igénye már korábban is megfogalmazódott a dm életében. A kivitelezés, tesztidőszak is egyaránt sok időt és energiát emésztett fel, a sikerhez rengeteg munkatársunk járult hozzá. Úgy gondolom, hogy a dm online üzletének piacra segítése igazi csapatmunka volt” – mondta Kanyó Roland, a drogéria marketing és PR menedzsere.
A dm kiszállítási partnere a Sprinter Futárszolgálat. A dm online shopban történő vásárlás esetén online bankkártyával vagy készpénzes utánvéttel lehet fizetni. A házhozszállítás országos, és egységáron, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül juttatják el a rendeléseket a vásárlókhoz.
Az országszerte elérhető 260 üzlet mellett a dm szeretné elérni, hogy az online vásárlásra egy olyan szolgáltatásként tekintsenek a vásárlók, ami bárhol és bármikor hozzáférhető. Aki továbbra is a bolti vásárlást részesíti előnyben, annak a weboldalon, valamint az applikációban is elérhető üzletkereső segít eljutni a legközelebbi dm-be.
„Azt szeretnénk, ha a két terület kiegészítené egymást és mindenki számára kényelmi szolgáltatást nyújtson a drogérialánc. Reméljük, hogy ezzel már nem csak az offline, de az online vásárlói élmény növeléséhez is hozzájárulhatunk. Akár a boltjainkba lép be a vásárló, akár a weboldalunkon át jut el hozzánk, egyformán magas színvonalú kiszolgálásra számíthat. A webshop elindításával akár 10 millió vásárló számára tettük elérhetővé a dm-et” – fejtette ki Kovács Miklós, a dm logisztikai cégvezetője.