Február elsején hivatalosan is elindul a „Magyarok a napi testmozgásért társadalmi összefogás” kampánya, amelyet a BODY Kiállítás szervezői hívtak életre. A kezdeményezés mellé olyan prominens személyek álltak mint például Kovács „Kokó“ István, Hrutka János, Földházi Zsófia, Cseh László, Szentesi Éva, Verrasztó Dávid.
Többféle felmérés is bizonyítja, hogy a magyarok európai viszonylatban is keveset sportolnak, pedig már a napi negyedórás, nem túl megerőltető mozgás is sokat javíthat életkilátásainkon. Az egészséges életmódhoz más-más módon kapcsolódó hírességek és a BODY Kiállítás célja, hogy fejlessze a hazai egészségkultúrát és növelje a tudatosságot a prevenció területén.
A kampány részeként a kiállítást szervező JVS Group Magyarország Kft. edukációs anyagokat bocsát a sajtó rendelkezésére, amelyek a tárlat egy-egy darabján keresztül mutatják be, hogy a mozgás milyen hatással van szerveink működésére. A kampány stratégiai partnere az OXYGEN WELLNESS NAPHEGY.
A napi testmozgás elkezdéséhez az érdeklődők ötleteket kaphatnak azokból a videókból, amelyeket az összefogást támogató hírességek készítenek. Minden gyakorlat egyszerűen és gyorsan elvégezhető akár otthon is. Az öt perces videók elérhetőek lesznek a BODY Kiállítás honlapján is.
A kiállítás megbízásából olyan felmérések készülnek, amelyek bemutatják a magyar társadalom jelenlegi viszonyát a testmozgáshoz és az egészséghez, majd szakértők segítenek rávilágítani az eredmények tanulságaira. A kampányban részvevő hírességek a maguk csatornáikon is támogatják a főbb üzenetek közvetítését.
A világhírű BODY Kiállítás február 15-én érkezik hazánkba. Az emberi testet bemutató tárlat mérete Európában is egyedülállónak számít: 2200 négyzetméteren több mint 200 preparátumot tekinthetnek meg a látogatók. A kontinensen még soha, egyetlen városba se látogatott el a tárlat ilyen gazdag kiállítási anyaggal.