A Havas Budapest nyerte a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert, az együttműködés február 1-jén kezdődött az ügynökség és a Jacobs Douwe Egberts között. A médiatervezésért és -vásárlásért a jövőben is a Havas Média felel.
A Jacobs Douwe Egberts (JDE) még tavaly év végén írt ki meghívásos tendert, melyben legfontosabb márkái, a Jacobs, az Omnia és a Pickwick számára keresett ügynökséget. Az anyagok elbírálása után a cég választása a Havas Budapestre esett.
A nyertes ügynökség feladata mindhárom márka teljes digitális kommunikációja a közösségi médiafelületekre szánt tartalmak fejlesztésétől kezdve a különböző digitális kampányok tervezéséig. Ebben, a nemzetközileg is működő Havas Village koncepció keretein belül, a Havas Média lesz majd partnere, mely már régebb óta látja el a JDE médiaügynökségi feladatait.
„Nagy izgalommal kezdünk neki a közös munkának a Havas Budapesttel, azt várjuk, hogy márkáinkkal a 2018-as év végére a kávé és tea szegmensek meghatározó szereplői leszünk az online térben” – mondta el az új együttműködéssel kapcsolatban Tasi Dóra, a JDE márkamenedzsere. „Ebben nagy szerepet szánunk annak is, hogy mostantól a médiatervezési és a kreatív fejlesztési folyamatok valóban integráltan, kéz a kézben valósulhatnak meg. A szerteágazó aktivitások miatt a hatékony működés a jövőben kiemelt jelentőséget kap majd.”
A Havas Budapest első projektje az Omnia Barista 100% Arabica kávé számára készített online program, mely február 6-án debütált.