- Hirdetés -

Egymillióan nézték A mi kis falunkat

|

Ismét az RTL Klub saját gyártású sorozata volt a hét legnézettebb műsora. A Fal és a Piramis fej fej mellett végzett, a Barátok közt kicsit erősödött, de még mindig árnyéka egykori önmagának. A Duna Tv-n a Dal legújabb évada elég gyengén muzsikál.

Az évet meglehetősen nagy svunggal kezdte a TV2. Egy hetet meg is nyertek – a 18-49 évesek körében és főműsoridőben – és ezen felül is voltak még olyan hetek, amikor nem sokon múlt az elsőségük. Múlt hétre viszont az RTL Klubnak sikerült érdemi előnyhöz jutnia a főműsoridőben. A korábbi héthez képest az RTL Klub 0,6 százalékponttal, a TV2 0,1 százalékponttal növelte a közönségarányát, ezzel az RTL Klub előnye 3,3 százalékpontot tett ki.

Az RTL Klub a hétből hat estét behúzott. A TV2 a szerda estét nyerte meg (13,6% vs. 12,5%), emellett még pénteken rezgett a léc, amikor az RTL Klub 11,6 százalékkal, a TV2 pedig 11 százalékkal zárta az estét.

6. hét / 5. hét / 4. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,5% / 12,9% / 11,7%
TV2 – 10,2% / 10,1% / 10,7%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (6. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,3% (18%)
A Fal – 15,7% (a korábbi héten, ugyanebben a sávban a Fókusz 14,9%-ot ért el).
Barátok közt – 11,5% (10,8%)
Éjjel-nappal Budapest – 12,6% (12%)

TV2
Tények – 12,5% (13,7%)
A Piramis – 15,2% (15,8%)
Áll az alku – 11,2% (a korábbi héten, ugyanebben a sávban a Pénzt vagy éveket 11,6%-ot ért el)
Tények Extra – 4% (5,5%)

Az RTL Klubon a Fal egy kicsit magasabb közönségarányt produkált, mint a korábbi héten a Fókusz, ezzel gyakorlatilag fej fej melletti eredményt értek el a Piramissal. A TV2-n az Áll az alku nagyjából hasonlóan teljesített, mint korábban a Pénzt vagy éveket. Az RTL Klubon pedig a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest is erősödött egy keveset. Mondjuk mindkettőre rá is fért, de a csatornaátlag szintjét még így sem ugrották meg.

A legnézettebb műsor címet ismét A mi kis falunk hozta el. A második évadban szombat estére átköltöztetett vígjáték a 18-49 éveseknél 425 ezer, a teljes lakosságnál 1,019 millió nézőt vonzott. Ez ugyan kevesebb, mint a korábbi heti eredmény (493 ezer, illetve 1,12 millió néző), de ez bőven belefért, mert más műsor a nyomukba sem ért, főleg a kereskedelmi célcsoportnál. A 18-49 éveseknél ugyanis a második legnézettebb produkció – a vasárnapi RTL Híradó – 277 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál szintén az RTL Híradó végzett a második helyen, 913 ezres nézettséggel.

A 18-49 éveseknél a TV2 legnépszerűbb műsora a múlt csütörtöki Piramis volt 251 ezer nézővel, a házi toplistájuk második helyére pedig a szerdai Áll az alku kapaszkodott fel 224 ezer nézővel. A teljes lakosságnál szintén a Piramis végzett az élen, 831 ezres nézőszámmal, második helyre pedig a 815 ezer nézőt vonzó Tények szerdai adása futott be.

A közmédia most nem nagyon tudott olyan műsort előállítani, ami a 18-49 éves nézők érdeklődését felcsigázta volna. A Top 50 tévéműsor közé egyetlen egy közmédiás tartalom sem került be. Csak azért, hogy érezzük ennek a súlyát, két műsor, ami bekerült: az RTL Klub szombat reggeli Kölyökklubja, az Izaura Tv Esmeralda ismétlése…

A Duna Tv-n sugárzott Dal mindössze 52 ezer 18-49 éves nézőt vonzott. Pedig pár éve még ezzel a műsorral szombat esténként a két vezető kereskedelmi csatornát is megszorongatták. A Dal a teljes lakosságnál sem szerepelt sokkal jobban, 274 ezres nézőszámot produkáltak, amivel a Duna Tv házi toplistájának nyolcadik helyén állnak.

Tudunk ennél is döbbenetesebb dolgot mondani: az elmúlt héten NEM a Sas kabaré volt az ATV legnézettebb műsora. A 220 ezres nézettségű Sas kabarét ugyanis az Esti Frizbi, a Heti napló és a #Bochkor is megelőzte, sorrendben 342 ezer, 292 ezer és 275 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...