Januárban már a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka mobilapplikáción keresztül történt a CIB Banknál. Az év hátralévő részében tovább nőhet az online igénylés részaránya a CIB várakozásai szerint.
Gyorsan megkedvelték a mobiltelefonos applikáció segítségével igényelhető személyi kölcsönt a CIB Bank ügyfelei: a bevezetés óta eltelt bő fél év alatt több mint kétezer alkalommal folyamodtak okostelefonon a hitelért. Az idei év első hónapjában a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka már az új csatornán keresztül valósult meg.
A CIB Bank tapasztalatai szerint a mobilappon keresztül indított kérelmeknél az átlagos igényelt összeg valamivel alacsonyabb a fióki csatornánál megszokottnál, most 1,2 millió forint környékén mozog. Ezzel együtt az eddigi legkisebb és legnagyobb összegű igénylés – 300 ezer és ötmillió forint – megegyezik az ezen a csatornán igényelhető legkisebb és legnagyobb összeggel.
A mobilapplikáción keresztül igényelhető, és akár 7 perc alatt folyósításra kerülő személyi kölcsön iránti növekvő érdeklődés azt mutatja, hogy az ügyfelek egyre nagyobb arányban nyitottak az innovatív, gyors és kényelmes ügyintézést segítő megoldásokra. A CIB Bank részben az online igénylési folyamatnak, részben pedig a tartósan alacsony kamatkörnyezetnek és a minimálbér idei növekedésének köszönhetően az idei évre is erős, 20% körüli volumennövekedésre számít a személyi kölcsönök piacán, melyet ezt meghaladó mértékben kíván növekedni.
Hogyan működik?
A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.